Mgr. František Nonnemann
Mgr. František Nonnemann je expertem na ochranu osobních údajů, compliance a řízení rizik. Má zkušenosti z ÚOOÚ i soukromého sektoru. Momentálně působí jako vedoucí oddělení Compliance a oddělení Řízení operačních rizik v Partners Bance, a.s., místopředseda Spolku pro ochranu osobních údajů a šéfredaktor odborného portálu GDPR.cz.
Produkty související s autorem
Další autoři
Martin Lukáč
Již při studiích na ekonomických fakultách ČZU a TUL se plně věnoval financím u mezinárodní telekomunikační společnosti. Z korporátních financí dostal příležitost při převzetí rodinné firmy působící ve finančním poradenství s tradicí od roku 1994. Od roku 2009 se plně věnuje poradenství ve financích v korporátním segmentu a to zejména rámcovým programům pro přispívání zaměstnavatele na produkty zaměstnanců a pojištění klíčových osob. Kromě toho řídí portfolia svých klientů zejména jednorázových investic a spořících programů.
Mgr. Eva Ruhswurmová
Advokátka od roku 2008, absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze (2004), má více než 10 let praxe. Pracovala nejprve v letech 2007 až 2014 v advokátní kanceláři DLA Piper v oblasti pracovního práva, ochrany osobních údajů, AML, práva společností a práva duševního vlastnictví.V současné době pracuje v advokátní kanceláři CHSH Kališ & Partners, v níž se jako členka compliance týmu věnuje oblastem AML, ochrany osobních údajů, nastavení komplexních compliance programů uvnitř společností, bankovnictví.
Specializace: ochrana osobních údajů, AML, platební styk, corporate governance.
Petr Vančura
Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.
Dan Kresa
Dan Kresa získal znalosti studiem bezpečnosti, strategie a mezinárodních vztahů i prostřednictvím práce ve firmě Gordic, kde se zaměřuje na vzdělávací projekty a kybernetickou bezpečnost organizací a státu. Při svých školeních dovede upoutat pozornost a v posluchačích probudit zájem i nové rozměry přemýšlení o problematice.