Mgr. Ing. Radek Matouš

Radek Matouš je advokátem, který se ve své praxi zaměřuje na všechny oblasti individuálního a kolektivního pracovního práva, a je zakládajícím členem Czech Employment Lawyers Association, která sdružuje přední české odborníky na pracovní právo.

Radek Matouš spolupracuje s advokátní kanceláří Dvořák Hager & Partners od roku 2015. Vedle své pracovněprávní agendy se věnuje také ochraně osobních údajů, obchodnímu právu a právu hospodářské soutěže. Radek vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. 

Další autoři

Ing. Bc. Radka Loja

Lektorka působí ve dvou oblastech - psychologické poradenství, koučink, rozvoj osobnosti a finanční účetnictví, konsolidace.Je spoluautorkou knihy Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů v příkladech, která vyšla v prosinci 2016, a spoluautorkou knihy Praktický manuál na použití hlavy, která vyjde v dubnu 2017. Vede přednášky na tato témata: konsolidace podle českých předpisů a IFRS, stress management, jak více využívat mozek, mindfulness, relaxační techniky, pozitivní a vizuální myšlení a další. Pracovala v auditorských firmách PricewaterhouseCoopers a Arthur Andersen (Ernst & Young). V období 2003–2016 byla statutární auditorkou, získala titul FCCA. Původně vystudovala ČVUT – fakultu elektrotechnickou. Později také jednooborovou psychologii na FF UPOL. Další informace naleznete na webu www.radkaloja.cz.

Ing. Hana Straková

Hana Straková je specialistka pro DPH, Ministerstvo financí ČR.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog pro NPI ČR, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Ing. Lukáš Berger

JUDr. Lenka Pargáčová

Lenka Pargáčová ukončila štúdium na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave, kde jej bol v roku 2008 udelený titul Mgr.a v roku 2009 titul JUDr. Je členka Slovenskej advokátskej komory. Popri štúdiu na vysokej škole pracovala ako praktikantka v Centre právnej pomoci v Bratislave, po ukončení školy ako notárska koncipientka. Lenka na pozíciu právnik nastúpila do advokátskej kancelárie CLServices, s.r.o. v roku 2009. Počas svojej praxe nadobudla skúsenosti najmä v oblasti zmluvného práva, korporátneho práva a finančného práva.

Mgr. Jana Štybnarová

Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.