Mgr. Jana Černá Tomanová, Ph.D.
Jana Černá Tomanová je psycholožka a psychoterapeutka se specializací na páry, rodiny a léčbu poruch příjmu potravy. Společně s dalšími kolegy v roce 2004 zavedli do Čech model účinné terapie poruch příjmu potravy – Vícerodinnou terapii. Má psychologickou poradnu v Liberci.
Další autoři
Mgr. Vladěna Sasková
Vladěna Sasková působí jako referent bezpečnosti státu v rámci NÚKIB.Pro Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost pracuje v Oddělení regulace soukromého sektoru.
David Říčný
David Říčný pracuje jako člen analytického týmu veřejných zakázek a koncesí ve společnosti Hirst, a.s., která se zaměřuje na poradenskou a konzultační činnost pro oblast veřejných zakázek.Od května 2008 do konce roku 2013 působil na Úřadě pro ochranu hospodářské soutěže nejprve jako referent, poté jako ředitel odboru veřejných zakázek. Předtím pracoval jako referent na legislativním odboru Ministerstva vnitra ČR, kde se kromě jiného věnoval přednáškové činnosti související s přijetím zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Dále působil na oddělení pojišťovnictví odboru Finanční trhy Ministerstva financí ČR. Má jedinečné zkušenosti s kontrolou zadávacích řízení, aplikací zákona o veřejných zakázkách a správním řízením a se zpracováváním odborných stanovisek týkajících se konkrétních otázek práva veřejných zakázek.
Mgr. Markéta Adámková
Pracuje v legislativním oddělení právního odboru Ministerstva pro místní rozvoj. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.
Mgr. Pavel Kroupa
Mgr.Pavel Kroupa je advokátem specializujícím se na zadávání veřejných zakázek a na smluvní právo, spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách a veřejných zakázkách a příležitostným přispěvatelem časopisu Veřejné zakázky v praxi.
Jan Novák
Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.