Mgr. Jiří Koubek

Ve své praxi se zaměřuje zejména na oblast insolvenčního práva a souvisejících právních odvětví. Má zkušenost s nejrůznějšími typy případů od reorganizací dlužníků až po hromadné zastupování stovek věřitelů v insolvenčním řízení.

Mgr. Jiří Koubek působí jako advokát v advokátní kanceláři ARROWS s.r.o. Ve své praxi se zaměřuje zejména na oblast insolvenčního práva a souvisejících právních odvětví. Má zkušenost s nejrůznějšími typy případů od reorganizací dlužníků až po hromadné zastupování stovek věřitelů v insolvenčním řízení. 

Další autoři

Mgr. Olena Stelmashenko, CSc.

Olena Stelmashenko je lektorkou trauma respektujícího přístupu. Na Doněcké státní univerzitě vystudovala Mechanismus státní správy a na Doněckém institutu trhu a sociální politiky obor Psychologie. Absolvovala lektorský výcvik trauma respektujícího přístupu a programu STRONG. Zabývá se posilováním psychické odolnosti dospívajících. Zaměřuje se na potřeby duševního zdraví dětí uprchlíků. Snaží se je vybavit dovednostmi, které jim pomohou vyrovnat se s psychickými dopady stresu a traumatu. Kromě toho je absolventkou gestalt psychologie 1. stupně, kurzu kognitivně-behaviorální terapie a řady dalších.

RNDr. Igor Němec

Pracuje jako poradce a konzultant v oblasti ochrany osobních údajů jako je problematika GDPR a DPO.V letech 2005 až 2015 působil jako předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů a v letech 2007 až 2013 byl místopředsedou pracovní skupiny pro ochranu údajů WP 29. V současné době je předsedou dozorčí rady GDPR Solutions a.s.

Bc. Pavel Andrle

Pavel Andrle se specializuje na problematiku krátkodobého trade finance, především na dokumentární akreditivy a jejich financování.Působí jako poradce a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraniční zkušenosti. Je častým lektorem seminářů poskytovaných IFC (členem Světové banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajemníkem Bankovní komise při ICC ČR. V roce 2001 publikoval úspěšnou publikaci Dokumentární akreditiv v praxi (Grada), která byla v letech 2002, 2003 a 2007 vydána v druhém, třetím a čtvrtém aktualizovaném vydání. Koncem roku 2004 vyšla jeho druhá publikace Komentář UCP500 s přihlédnutím k ISBP a dalším dokumentům Bankovní komise ICC, v sprnu 2009 vyšel Komentář UCP600 (vydavatel ICC ČR). V rámci své činnosti v bankovní komisi ICC (tvůrce mezinárodních pravidel pro dokumentární akreditivy, záruky, inkasa a standby akreditivy) působil v konzultační skupině pro revizi Jednotných zvyklostí a pravidel pro dokumentární akreditivy UCP 600 (skupina se skládala ze cca. 40 specialistů z celého světa). Je členem expertní skupiny při Centre for Expertise při rozhodčím soudu ICC, v jehož rámci experti z řad Bankovní komise ICC řeší sporné případy z oblasti dokumentárních akreditivů, bankovních záruk a dokumentárních inkas. Pavel Andrle je v současné době členem poradní skupiny připravující pravidla ICC pro Forfaiting.

Ing. Jan Ségl

Jan Ségl působí v Oddělení národního elektronického nástroje Odboru elektronizace veřejných zakázek Ministerstva pro místní rozvoj ČR.Dlouhodobě se zabývá vývojem a implementací Národního elektronického nástroje. Dříve působil na Ministerstvu vnitra ČR.

PhDr. David Čáp, Ph.D.

vystudoval speciální pedagogiku na PedF UK a poté psychologii na FF UK, téměř sedm let pracoval s dětmi a dospívajícími s problematickým chováním ve středisku výchovné péče.Nyní přednáší na katedře psychologie FF UK, poskytuje psychoterapii a poradenství v centru Alivio a vede kurzy zvládání vzteku pro muže dopouštějící se násilí v rodině.

PhDr. Kristýna Titěrová

Působí jako programová ředitelka a vedoucí služeb pro pedagogy v rámci obecně prospěšné společnosti META, jež nabízí podporu pedagogům a školám, pokud se potýkají se specifickými potřebami dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).Absolventka Filozofické fakulty UK v Praze, obor kulturologie. Podílela se na vzniku portálu www.inkluzivniskola.cz a vývoji vzdělávacích aktivit pro pedagogy v oblasti inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Vzdělávacím aktivitám, poradenství pedagogům a tvorbě a vývoji metodických materiálů se věnuje i nadále jako metodička a vedoucí služeb pro pedagogy. Dlouhodobě prosazuje inkluzivní opatření v oblasti vzdělávání dětí a žáků s OMJ. Od listopadu 2017 má na starosti i programové směřování organizace, networkové a advokační aktivity.