Mgr. Jitka Jetlebová, ACC (ICF)

Jitka Jetlebová pracovala na vedoucích pozicích v americké nadnárodní petrochemické společnosti v oblasti Klientského centra pro Francii a Itálii, později v rámci Public Affairs a Komunikací pro ČR. Od roku 2009 se věnuje profesionálnímu koučování. Spolupracovala externě jako kouč i hodnotitel koučů s mezinárodní institucí NeuroLedership Group, s. r. o. Jako kouč měla také možnost pracovat se zahraničními klientkami z firem, jako jsou IBM, HP, Shell. Svoje vzdělání postupně rozšiřovala a v roce 2012 získala titul ACC (Associate Certified Coach), mezinárodní titul pro kouče od International Coach Federation, U. S.

V roce 2013 založila JJ Coaching, s.r.o. z potřeby posunout se dál, a mít tak možnost pozitivně přispět k osobnímu rozvoji majitelů firem a korporátních klientů, se zaměřením na výkonnost jejich týmů a osobní motivaci.

Další autoři

JUDr. Karel Voldřich

JUDr. Karel Voldřich je odborníkem v oblasti školského práva. V rámci své advokátní kanceláře AK Voldřich&Nekvasilová poskytuje stovkám mateřských a základních škol právní servis a poradenství.

Zdeněk Křížek

Zdeněk Křížek je absolventem obchodní akademie.Do roku 1998 pracoval ve vedoucích pozicích na ČSSZ, kde se zabýval problematikou exekučního řízení ve věcech pojistného na sociální zabezpečení a nemocenského pojištění. Od roku 1999 pracuje v renomované účetní společnosti, kde se věnuje pracovněprávní problematikou, personalistikou a vedením mzdového účetnictví pro zaměstnavatele a OSVČ. Zdeněk Křížek působí jako dlouholetý lektor personalistiky a mzdového účetnictví pro personální a školící agentury. Kromě této lektorské činnosti publikuje do odborných časopisů. 

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti.Vede semináře zaměřené na rozvoj osobnosti a zabývá se následujícími tématy: typologie osobnosti, time management, emoční inteligence, psychická odolnost, zvládání stresu a předcházení syndromu vyhoření, work-life balance, pozitivní psychologie, mozkový jogging a mentální mapování, asertivita a obrana proti manipulaci. 

Mgr. Stanislav Klika

Stanislav Klika je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity a v současné chvíli pracuje pro auditorsko-poradenskou společnost BDO jako manažer týmu, který se zaměřuje se na interní audit a profesní rozvoj interních auditorů, řízení rizik, vnitřní kontroly a ochranu osobních údajů.Stanislav získal bohaté zkušenosti v oblasti systémů vnitřní kontroly a interního auditu jako tvůrce právních předpisů týkajících se vnitřní kontroly a interního auditu. Profesionální zkušenosti s interním auditem získal jako specialista interního auditu a vedoucí útvaru interního auditu.

Mgr. David Flutka

David Flutka je spolupracujícím advokátem kanceláře Legal Partners. Ve své advokátní praxi se zabývá zejména korporátním právem a v jeho rámci především fúzemi a akvizicemi, převody majetkových účastí ve společnostech a restrukturalizacemi. Kromě toho se David zabývá i právem občanským, pracovním a mezinárodním právem soukromým.David je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, přičemž v rámci programu Erasmus studoval též na Faculty of Law Cardiff University.     

PhDr. Jana Mrázková, Ph.D.

Pracuje jako školní speciální pedagožka a zároveň také v pedagogicko-psychologické poradně na pozici metodičky pro školní poradenská pracoviště. Dále působí jako supervizorka a učí na PedF UK v kurzu CŽV pro školní psychology a speciální pedagogy. Na této fakultě vystudovala  obor Speciální pedagogika a psychologie edukativní a školní, absolvovala sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, systemický výcvik v rodinné terapii a supervizní výcvik. Problematice inkluzivního vzdělávání, ale především podpoře žáků, učitelů a rodičů se věnuje ve své praxi, výzkumu i lektorsky.