Mgr. Ludmila Šprachtová
Ludmila Šprachtová je ředitelkou Fakultní mateřské školy Sokolovská v Praze 8 a místopředsedkyní Asociace předškolní výchovy.
Působí rovněž jako lektorka kurzů zaměřených na kurikulum podpory zdraví v MŠ, právní subjektivitu MŠ či tvorbu školního vzdělávacího programu. Publikuje v nakladatelství Verlag Dashofer a v odborném tisku.
Další autoři
Ing. Rodan Svoboda, CIA, CICA, CRMA
Konzultant, hodnotitel a školitel v oblastech interního auditu, governance, risk managementu, řídicích a kontrolních systémů a compliance v rámci poradenské společnosti Eurodan v rámci tuzemských i zahraničních projektů.Podílel se na výkonném řízení, tvorbě metodiky a vzdělávání v profesní organizaci interních auditorů /ČIIA/. Vedl desítky týmů při interních auditech prověřujících vnitřní řídicí a kontrolní systémy jak v soukromém sektoru, tak ve veřejné správě a v neziskových organizacích.
Mgr. Adéla Seidlová
Adéla Seidlová je advokátkou advokátní kanceláře AD LEGES, kde se zaměřuje primárně na akvizice a korporátní právo. Adéla má praktické zkušenosti ze života a fungování společností, od jejich založení, realizace podnikání až po jejich likvidaci. Vedle korporátního práva se ve své praxi zabývá také právem nemovitostí a pracovním právem včetně sporů mezi zaměstnanci a zaměstnavateli.
Pavel Mikšátko
Pavel Mikšátko je CEO bezpečnostní agentury, konzultant a architekt bezpečnostních procesů.
Ivana Nohová
Ivana Nohová je II. viceprezidentskou Profesní komory požární ochrany.Přes 14 let projektovala pozemní stavby a 2 roky pracovala jako investiční technik na velkých průmyslových stavbách. Řídila také stavební prevenci na HZS Královéhradeckého kraje. V současnosti externě vyučuje na ČVUT Praha a vede odborná školení.
Mgr. Václav Fiala
Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.