Mgr. Markéta Adámková

Pracuje v legislativním oddělení právního odboru Ministerstva pro místní rozvoj. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Další autoři

JUDr. Petr Perman

Petr Perman je absolventem Právnické fakulty UK v Praze (1970), absolventem postgraduálního studia (1982), externím učitelem na Katedře občanského práva Právnické fakulty UK v Praze (1984 - 1989). Pracoval v rezortu prokuratury na úseku občanskosoudního dozoru v součinnosti s Nejvyšším soudem ČR a ČSSR při tvorbě občanskoprávní judikatury.V letech 1987 a 1988 absolvoval stáž v oblasti legislativní činnosti ústředních orgánů, NS ČSSR, ČNR a vlády. Byl  členem legislativní komise vlády ČSSR. V letech 1990 - 2010 se věnoval advokacii (specializace občanskoprávní a obchodní), zejména závazkovým a majetkovým vztahům, včetně častých soudních sporů, případně u rozhodčích soudů. 

JUDr. Adam Furek

JUDr. Adam Furek je vedoucí pracovník legislativně-právního oddělení odboru veřejné správy, dozoru a kontroly na Ministerstvu vnitraSpecializuje se na poskytování informací o činnosti obcí v režimu zákona o svobodném přístupu k informacím a je autorem řady odborných publikací.

Filip Cenefels

Obchodní a technický specialista ve společnosti WAGO-Elektro spol. s r.o, specializuje se na automatizaci budov a průmyslovou automatizaci.

Ing. Miloslav Vejmelka

Iva Baranová

doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.

Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.