Mgr. Michaela Machálková

Je advokátkou v advokátní kanceláři PORTOS, advokátní kancelář s.r.o., kde se zaměřuje především na právo veřejných zakázek včetně dotačních programů. Zkušenosti s právem veřejných zakázek získala na Státním fondu životního prostředí, které následně zúročila během svého působení v Českém rozhlase. Je jedním z právníků, kteří zpracovávají rozhodnutí do aplikace Lexikon Veřejných Zakázek. Dále je autorkou řady odborných článků, akreditovaného vzdělávacího kurzu Veřejné zakázky pro začátečníky a Veřejné zakázky malého rozsahu (vše Lexikon Veřejných zakázek), jakož i spoluautorkou komentáře k zákonu o zadávání veřejných zakázek.

Další autoři

Ing. Romana Smetánková, Ph.D.

Romana Smetánková je vedoucí partnerkou EY v ČR pro veřejný sektor.Soustředí se především na služby v oblasti evropských fondů, strategického řízení ve veřejné správě, kontrol a auditů a eGovernment. V EY v České republice působí od roku 2004. Má více než desetiletou zkušenost s vedením týmů a s komplexním řízením rozsáhlých projektů včetně mezinárodních programů pro Evropskou komisi. Je členkou výkonného výboru a rady Asociace pro veřejné zakázky.

PhDr. Hana Splavcová, Ph.D.

Garantka předškolního vzdělávání v Národním pedagogickém institutu (NPI). Předsedkyně výboru Asociace předškolní výchovy. Lektorka dalšího vzdělávání pro učitelky mateřských škol. Dříve pracovala také jako dětská sestra v jeslích, později jako vedoucí jeslí.

Ing. Tomáš Musil

Ing. Tomáš Musil se v oblasti managementu dotací z EU pohybuje již od roku 2006.Působí jako lektor, je autorem desítek úspěšných projektových žádostí a supervizorem více než 100 projektových žádostí (a to v rámci OP PI, OP PIK, OP RLZ, LZZ,OP Z). Je také hodnotitelem bakalářských a diplomových prací na soukromých i veřejných VŠ.

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Bc. Miluše Stehlíková

Autorka působí jako v Prev-Centru, z. ú., Programy primární prevence, jako vedoucí programu a adiktolog.

Ing. Lucie Hrušová

Od roku 2001 se pohybuje ve světě marketingu a obchodu. Pracovala pro nadnárodní společnosti i malé firmy. Stála u zrodu 1. komunitní zahrady v Liberci a festivalu dětských hraček a designu Juchů. Je mentorem neziskových projektů Nadace Via. Od roku 2015 je na volné noze a věnuje se marketingu malých a středních firem.Firmám pomáhá jako externí marketingový manažer. O jejich marketing pečuje od A do Z, nebo se stará o jednotlivé projekty. Její specializací je propojení marketingu s obchodem a efektivní komunikace. Více informací na www.luciehrusova.cz nebo https://www.linkedin.com/in/luciehrusova/.