
Mgr. Pavel Černý
Pavel Černý je advokátem v kanceláři Frank Bold advokáti s.r.o. Věnuje se především případům z oblasti stavebního, ústavního a občanského práva a práva ochrany životního prostředí.
Pravidelně zastupuje klienty ve sporech před Nejvyšším správním soudem, kde dosáhl precedenčních rozsudků zejména v oblasti územního plánování. V letech 2006 – 2011 byl členem Legislativní rady vlády. Je členem Výboru OSN pro dodržování Aarhuské úmluvy.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Karel Matuška
Karel Matuška absolvoval studium oboru archivnictví na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.V roce 1996 nastoupil do tehdejšího 3. oddělení Státního oblastního archivu v Třeboni na pozici archivář – instruktor pro podnikové archivy. Od roku 2004 je vedoucím oddělení předarchivní péče a metodiky třeboňského oblastního archivu. Od roku 1997 se na území Jihočeského kraje pravidelně zabývá lektorskou činností v oblasti spisové služby. Od roku 2007 je externím spolupracovníkem Filozofické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích při výuce spisové služby a archivnictví.
Bc. Pavel Andrle
Pavel Andrle se specializuje na problematiku krátkodobého trade finance, především na dokumentární akreditivy a jejich financování.Působí jako poradce a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraniční zkušenosti. Je častým lektorem seminářů poskytovaných IFC (členem Světové banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajemníkem Bankovní komise při ICC ČR.
V roce 2001 publikoval úspěšnou publikaci Dokumentární akreditiv v praxi (Grada), která byla v letech 2002, 2003 a 2007 vydána v druhém, třetím a čtvrtém aktualizovaném vydání. Koncem roku 2004 vyšla jeho druhá publikace Komentář UCP500 s přihlédnutím k ISBP a dalším dokumentům Bankovní komise ICC, v sprnu 2009 vyšel Komentář UCP600 (vydavatel ICC ČR).
V rámci své činnosti v bankovní komisi ICC (tvůrce mezinárodních pravidel pro dokumentární akreditivy, záruky, inkasa a standby akreditivy) působil v konzultační skupině pro revizi Jednotných zvyklostí a pravidel pro dokumentární akreditivy UCP 600 (skupina se skládala ze cca. 40 specialistů z celého světa). Je členem expertní skupiny při Centre for Expertise při rozhodčím soudu ICC, v jehož rámci experti z řad Bankovní komise ICC řeší sporné případy z oblasti dokumentárních akreditivů, bankovních záruk a dokumentárních inkas.
Pavel Andrle je v současné době členem poradní skupiny připravující pravidla ICC pro Forfaiting.
Iva Berná
Iva Berná působí jako konzultantka a lektorka v DMC management consulting.V DMC management consultingc se téměř 10 let věnuje rozvoji zaměstnanců a řešení problémů zaměstnavatelů. Poslední dva roky se ve firmách zabývá zejména projekty zaměřenými na udržení zaměstnanců – jak během onboardingu, tak i v dlouhodobějším horizontu. Je nadšenou trenérkou modulu Job Relations metodiky Training Within Industry, která díky strukturovanému přístupu k vedení lidí vyvrací mýty o tom, že leadership je měkká dovednost, která je závislá na přirozeném talentu.
Ing. Ivan Macháček
Ivan Macháček se věnuje ekonomickým otázkám národního hospodářství jednak v rámci činností u podnikatelských firem a jednak jako lektor na Univerzitě Palackého v Olomouci.Od roku 1993 je rovněž daňovým poradcem se zaměřením na daň z příjmů.
Dosud publikoval více než 1 100 odborných článků k daňové problematice, prezentovaných v renomovaných nakladatelstvích. Je rovněž autorem více než 15 publikací k daňové problematice.
JUDr. Michal Faltus
JUDr. Michal Faltus je advokát advokátní kanceláře Šetina, Komendová & Partners s.r.o.V praxi se zaměřuje především na oblast závazkového práva, dotačního práva a pracovního práva, kde řeší zejména spory mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem, jakož i správné nastavení vztahů mezi nimi tak, aby se sporům předcházelo.
Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.
Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků.
Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik.Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.