Mgr. Pavel Vank
Pavel Vank je advokát poskytující právní služby zejména v oblasti školského, pracovního a trestního práva. V oblasti školského práva se dále věnuje lektorské a přednáškové činnosti. Mimo jiné působí jako lektor kvalifikačního studia pro ředitele škol v projektu „Lídr školy“, který vznikl pod záštitou NPI ČR s podporou MŠMT.
Produkty související s autorem
Další autoři
Jakub Konečný
Jakub Konečný působí v advokátní kanceláři AD LEGES, která byla založena třemi advokáty s dlouholetými zkušenostmi z největší české advokátní kanceláře a specializuje se na poskytování právních služeb v oblasti akvizic, přeměn obchodních společností, korporátního práva, jakož i práva daňového.Díky svému právnímu i ekonomickému vzdělání se Jakub Konečný ve své praxi zaměřuje na vnitroskupinové restrukturalizace se silným daňovým prvkem, a vedle toho také na oblast GDPR a korporátní compliance, včetně nastavení vnitřních vztahů ve společnosti a variant řešení odpovědnostních rizik.
JUDr. Jakub Halíř
Jakub Halíř pracuje pro Českou správu sociálního zabezpečení.Přednáší na Právnické fakultě Masarykovy univerzity, kde se zabývá zejména právem sociálního zabezpečení. Působí také jako interní lektor ve veřejné správě, konkrétně ve správě sociálního zabezpečení.
Daniel Joksch
Specialista na bezpečnost a ochranu dat.Aktivně se podílí na vyjednávání a analýze dopadů GDPR. Je členem pracovní skupiny na ochranu dat v rámci SP ČR a členem expertní skupiny při Úřadu vlády. V rámci společnosti IBM je součástí bezpečnostního týmu, který se zabývá jak obchodní, tak konzultační stránkou bezpečnosti.
plk. Ing. Michal Valouch
Michal Valouch je ředitel odboru prevence na generálním ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR pod Ministerstvem vnitra.
Jakub Brada, DiS.
Je majitelem společnosti Qest solutions s.r.o., která se zabývá implementací no-code a low-code řešení do firem.
Mgr. Daniela Růžičková
Daniela Růžičková pracuje v Národním ústavu pro vzdělávání jako odborná garantka vzdělávací oblasti Informatika a informační a komunikační technologie. Věnuje se rozvoji ICT kurikula a jeho formulaci v rámcových vzdělávacích programech.Vede skupinu, která připravuje aktualizaci RVP s cílem začlenit rozvoj informatického myšlení žáků do výuky od počátku školní docházky a rozvoj schopnosti žáků pracovat s digitálními technologiemi do výuky všech předmětů. Podílela na přípravě Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 a jako konzultantka je členem skupiny MŠMT, která realizaci této strategie koordinuje, monitoruje a vyhodnocuje.