Mgr. Petr Bata

Státní úřad inspekce práce

Další autoři

Ing. Mgr. Jiří Svoboda

Jiří Svoboda je lektorem, koučem, poradcem, VŠ pedagogem a IT odborníkem.Má odborné pedagogické, technické i humanitní vzdělání. Vyučuje na Karlově universitě. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti informační techniky, mezilidských vztahů a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře. Roku 1998 se stal Microsoft Certified Professional a od roku 2005 působí jako ECDL tester. Od roku 1997 pracuje jako OSVČ v oboru počítače, vzdělávání, mezilidská komunikace.

Mgr. Dan Heuer

Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.

Mgr. Martin Zástěra

Martin Zástěra je zakládající partner advokátní kanceláře AZ LEGAL, lektor a konzultant.Získával praxi v advokátních kancelářích od roku 2008 až do roku 2015, kdy si otevřel samostatnou advokátní praxi a pak se následně v roce 2016 stal zakládajícím partnerem advokátní kanceláře AZ LEGAL. Má značné zkušenosti v oblastech práva obchodních korporací, pracovního práva, nemovitostí, trestního práva, insolvenčního práva a vymáhání pohledávek. Podílel se na přípravě a realizaci různých kurzů a školení, a to tematicky i jako lektor. Přednášel např. pro Nezávislý odborový svaz Policie ČR a další významné instituce.

Jakub Choutka

Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku.Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku. 

Ing. Hana Straková

Hana Straková je specialistka pro DPH, Ministerstvo financí ČR.

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.