Mgr. Petr Bata
Státní úřad inspekce práce
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Mgr. Jiří Svoboda
Jiří Svoboda je lektorem, koučem, poradcem, VŠ pedagogem a IT odborníkem.Má odborné pedagogické, technické i humanitní vzdělání. Vyučuje na Karlově universitě. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti informační techniky, mezilidských vztahů a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře.
Roku 1998 se stal Microsoft Certified Professional a od roku 2005 působí jako ECDL tester. Od roku 1997 pracuje jako OSVČ v oboru počítače, vzdělávání, mezilidská komunikace.
Mgr. Dan Heuer
Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.
Mgr. Martin Zástěra
Martin Zástěra je zakládající partner advokátní kanceláře AZ LEGAL, lektor a konzultant.Získával praxi v advokátních kancelářích od roku 2008 až do roku 2015, kdy si otevřel samostatnou advokátní praxi a pak se následně v roce 2016 stal zakládajícím partnerem advokátní kanceláře AZ LEGAL. Má značné zkušenosti v oblastech práva obchodních korporací, pracovního práva, nemovitostí, trestního práva, insolvenčního práva a vymáhání pohledávek. Podílel se na přípravě a realizaci různých kurzů a školení, a to tematicky i jako lektor. Přednášel např. pro Nezávislý odborový svaz Policie ČR a další významné instituce.
Jakub Choutka
Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku.Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku.
Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.