Mgr. Radek Roušar
Mgr. Radek Roušar je prezidentem Elektrotechnického svazu českého, z.s. a také je členem představenstva a předseda Sekce pro VTZ HK ČR
Produkty související s autorem
-
Konference Praha, Hotel Olympik20. 4. 2023Konference: Změny ve VTZ 2023: tváří v tvář kontrolorům
-
Konference Praha – Hotel Olympik / online18. 10. 2022Konference o VTZ: Maraton vašich nových povinností
-
Konference Praha – Hotel Olympik / online2. 6. 2022Konference: Změny VTZ 2022 ve strhujícím finiši
Další autoři
Mgr. Petra Keprtová
Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu.V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.
Mgr. Rudolf Jakubec
Rudolf Jakubec je ředitelem výchovného ústavu pro děti a mladistvé s nejzávažnějšími poruchami chování v Boleticích.
Karel Otýs
Karel Otýs je expert na firemní nákup a B2B obchod. Zaměřuje se na rozvoj a vzdělávání pro praxi nákupčích, obchodníků a dalších profesí, které se podílí na nákupních a obchodních procesech. Má 30 let profesní praxe v obchodu a nákupu, od řadových pozic až po manažerské posty. Z toho 22 let aktivní služby v různých firmách a 8 let na volné noze, kdy byl plně zaměřen na rozvoj a vzdělávání nákupních a obchodních týmů.
Ing. Jiří Tilhon, Ph.D., LL.M.
Jiří Tilhon se v rámci své činnosti specializuje na vzdělávání, analýzy a prognózy v oblasti BOZP, zkušebnictví a certifikace. Rovněž je v rámci spolupráce s odborným pracovištěm Ministerstva životního prostředí posuzovatelem dokumentace prevence závažných havárií. Ing. Tilhon, Ph.D. je také vítězem národní soutěže Profesionál BOZP.
Jan Novák
Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.