Mgr. Štěpánka Maryšková
Mgr. Štěpánka Maryšková se pohybuje ve školství již téměř 30 let a lektorování se věnuje od roku 2006. Ve své praxi upřednostňuje individuální přístup ke klientovi, přičemž ráda uplatňuje tvořivé a alternativní metody a techniky.
Další autoři
Ing. Pavel Konečný
Od roku 2006 působí ve společnosti M KONZULT s.r.o. jako bezpečnostní poradce ADR a RID, je také lektor školení řidičů ADR. Vyučuje na České zemědělské univerzitě v oboru silniční a městská automobilová doprava.
Ing. Stanislav Fiala
Ing. Stanislav Fiala působí jako metodik spisové služby s mnohaletou praxí v oboru správy dokumentů a dlouhodobého ukládání dokumentů v digitální podobě. Je členem odborných sdružení IRMS-CRG, akreditovaným lektorem a auditorem ISO 15489.Je spoluautorem překladu ISO 15489 a vedoucím skupiny autorů Slovníku pojmů (aneb Základní pojmy z oboru správy dokumentů podle legislativy ČR a jejich výklad v kontextu mezinárodních norem a standardů).
Mgr. et Ing. Gabriela Culík, Končitíková
Gabriela Culík Končitíková se dlouhodobě věnuje studiu Baťovy soustavy řízení a jejímu využití v praxi.V rámci své lektorské činnosti přednáší jednotlivá témata z Baťovy soustavy řízení. Studuje doktorský studijní program na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, v rámci disertační práce vytváří model pro aplikaci personálních zásad vytvářených firmou Baťa a. s. do roku 1945 do současného podnikatelského prostředí. Své studie publikuje, je autorkou několika knih. V současné době pracuje také pro Nadaci Tomáše Bati. Věnuje se sdílení inspirativních myšlenek Tomáše Bati v rámci projektu Inspirace Baťa.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.