Mgr. Veronika Havelková
Veronika Havelková vystudovala učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy (obory matematika a pedagogika) na PedF UK v Praze.
V současné době na PedF UK studuje v doktorském programu, v rámci něhož se věnuje využití počítačových technologií ve výuce matematiky. Od roku 2011 učí na základní škole a je spoluzakladatelkou GeoGebra institutu v Praze.
Produkty související s autorem
Další autoři
PaedDr. Iva Tomášková
Ve své profesní praxi se zaměřuje na rozvoj funkčních gramotností a problematiku školní zralosti. Na tato témata publikuje. Je bývalou ředitelkou základní školy a mimo jiné autorkou knihy Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole.
Mgr. Milena Mikulková
Speciální pedagožka, lektorka a poradkyně. Pracovala v pedagogicko-psychologické poradně. Aktuálně se věnuje práci s rodinou v rozvodové a porozvodové situaci, včetně mediace, asistovaného kontaktu a programům pro vzdělávání pěstounů.V roce 2000 ukončila studium na Filozofické fakultě, v roce 2005 na Pedagogické fakultě MU v Brně. Již v průběhu studia pracovala v pedagogicko-psychologické poradně a věnovala se prevenci rizikového chování u dětí a mládeže.
Ing. Dagmar Čámská, Ph.D.
Působí na předních českých veřejných vysokých školách, jako Vysoká škola ekonomická v Praze a České vysoké učení technické.Svou pedagogickou, vědeckovýzkumnou a publikační činnost zaměřuje na korporátní finance, využití dat pro řízení podniku a oceňování podniku. Je autorkou téměř dvou desítek článků publikovaných v renomovaných zahraničních vědeckých časopisech nebo uveřejněných v rámci mezinárodních konferencí, které jsou součástí uznávaných citačních indexů (ISI, SCOPUS).