Mgr. Veronika Špornová

Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.

V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.

Další autoři

Bc. Marek Mrkva

Vedoucí jednoho z oddělení kontroly, se zaměřením na kontrolní a auditní činnost NÚKIB.

Ing. Andrea Kropáčová

Mgr. Jan Zahálka

Jan Zahálka je nezávislým poradcem a lektorem v oblasti veřejných zakázek, zdravotnických prostředků, léčiv a jejich úhrad. Z pozice zadavatele se podílel na zakázkách s hodnotou více než 1,3 miliardy Kč, nyní již 8 let pomáhá převážně dodavatelům zdravotnických technologií a spotřebního materiálu. Je členem komise pro kategorizaci a úhradovou regulaci zdravotnických prostředků při Ministerstvu zdravotnictví a v roce 2018 byl Vládou České republiky jmenován členem dozorčí rady Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR.

Ing. Jana Kotěšovcová

Ing. Jana Kotěšovcová působila jako finanční ředitelka ve společnostech Sipral a.s., Electrolux s. r. o. a Electronic date systems (EDS).Na Vysoké škole finanční a správní lektoruje v oblastech: cash flow management, finanční analýza, controlling, manažerské účetnictví, finanční účetnictví, podnikové finance a oceňování podniku. Působila též jako lektorka v zahraničí na Fachhoschule in Mainz, City University of Seattle a University of Northern Virginia.

doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D.

Antonín Jančařík vystudoval MFF UK v Praze, kde také získal titul Ph.D.v oboru algebra. Od roku 2004 působí na katedře matematiky a didaktiky matematiky Pedagogické fakulty UK, kde se věnuje především využití her a výpočetní techniky ve výuce matematiky.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".