Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.

Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Další autoři

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

Pavel Kohout

Pavel Kohout pracuje na finančních trzích od roku 1993, pomáhal vybudovat největší české finanční impérium, jako jediný český ekonom předpověděl měnovou krizi v roce 1997, navrhl první tři lucemburské fondy v české koruně, publikoval několik populárních knih o financích a ekonomii.Byl  poradcem ministrů financí. V současnosti je členem komise expertů Národní ekonomické rady vlády –NERV.

Ing. Petra Gášek

Lektorování se věnuje od roku 2007. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.

Mgr. Olena Stelmashenko, CSc.

Olena Stelmashenko je lektorkou trauma respektujícího přístupu. Na Doněcké státní univerzitě vystudovala Mechanismus státní správy a na Doněckém institutu trhu a sociální politiky obor Psychologie. Absolvovala lektorský výcvik trauma respektujícího přístupu a programu STRONG. Zabývá se posilováním psychické odolnosti dospívajících. Zaměřuje se na potřeby duševního zdraví dětí uprchlíků. Snaží se je vybavit dovednostmi, které jim pomohou vyrovnat se s psychickými dopady stresu a traumatu. Kromě toho je absolventkou gestalt psychologie 1. stupně, kurzu kognitivně-behaviorální terapie a řady dalších.

Jakub Konečný

Jakub Konečný působí v advokátní kanceláři AD LEGES, která byla založena třemi advokáty s dlouholetými zkušenostmi z největší české advokátní kanceláře a specializuje se na poskytování právních služeb v oblasti akvizic, přeměn obchodních společností, korporátního práva, jakož i práva daňového.Díky svému právnímu i ekonomickému vzdělání se Jakub Konečný ve své praxi zaměřuje na vnitroskupinové restrukturalizace se silným daňovým prvkem, a vedle toho také na oblast GDPR a korporátní compliance, včetně nastavení vnitřních vztahů ve společnosti a variant řešení odpovědnostních rizik.

Ing. Pavlína Žďárková

Vystudovala VŠCHT Praha (obor chemie a analýza potravin). V současné době pořádá kurzy a přednášky s tématikou výživy dětí. Pracovala jako specialista na výživu projektu Cepík (vhodné stravování v mateřských školách) a jako výživový specialista firmy Medicon, kde také psala odborné články s tématikou výživy.Věnuje se individuálnímu výživovému poradenství. Konkrétně pořádá kurzy ve školách pro učitele, žáky – Jak děti naučit vhodnému stravování