Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.

Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Další autoři

doc. Ing. Dana Dvořáková, , Ph.D.

Je zaměstnána na katedře finančního účetnictví a auditingu Vysoké školy ekonomické v Praze, v současné době působí rovněž ve funkci proděkanky pro pedagogiku na Fakultě financí a účetnictví.Doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D. je zaměstnána na katedře finančního účetnictví a auditingu Vysoké školy ekonomické v Praze, v současné době působí rovněž ve funkci proděkanky pro pedagogiku na Fakultě financí a účetnictví. Je absolventkou oboru Ekonomické informace a kontrola VŠE v Praze. V roce 2005 obhájila disertační práci v oboru finance a účetnictví a v roce 2008 habilitovala v oboru Účetnictví a finanční řízení. Od roku 2004 je členkou Evropské asociace účetních (EAA). V roce 2004 získala certifikát školitele Mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS). Je autorkou knih s odbornou účetní tematikou (například Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS. 5. vyd., 2017), vysokoškolských učebních textů a řady příspěvků v odborných časopisech. Zabývá se přednáškovou činností pro veřejnost, zejména v rámci postgraduálních kurzů.

Ing. Dagmar Fitříková

Dagmar Fitříková byla 10 let zaměstnána na Finančním ředitelství v Ostravě, v současnosti působí jako daňový expert ve společnosti ABC.TAXES.Od roku 1997 se soustavně věnuje lektorské činnosti zaměřené na oblast DPH. Je renomovanou autorkou četných publikací s daňovou tématikou, např. Uplatňování DPH - v EU a třetích zemích, Uplatňování DPH - v tuzemsku. Poskytuje právní pomoc a finančně ekonomické poradenství ve věcech daní, odvodů, poplatků a jiných podobných plateb, jakož i ve věcech, které s daněmi přímo souvisejí.

RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.

Franšízingu se věnuje od roku 1998. V roce 2004 otevřel svoji poradenskou kancelář v Olomouci. V témže roce se stal řádným členem České asociace franšízingu a od roku 2006 je členem Správní rady ČAF. Poskytuje služby v oblasti poradenství v celé České a Slovenské republice.Vystudoval Přírodovědeckou fakultu UP Olomouc (Matematika-Fyzika, Výpočetní technika), kde získal v roce 1989 doktorát. Je absolventem Českého institutu pro marketing (CIMA). Studoval Brno Business School PF VUT Brno (MBA Nottingham Trend University) a v roce 2018 dokončil doktorandské studium na VŠB - TU Ostrava obor Podniková ekonomie a management.

Dan Kresa

Dan Kresa získal znalosti studiem bezpečnosti, strategie a mezinárodních vztahů i prostřednictvím práce ve firmě Gordic, kde se zaměřuje na vzdělávací projekty a kybernetickou bezpečnost organizací a státu. Při svých školeních dovede upoutat pozornost a v posluchačích probudit zájem i nové rozměry přemýšlení o problematice.

Tomáš Chadim

Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství

Mgr. Michal Černý

Michal Černý je garantem studijní profilace Technologie ve vzdělávání na Kabinetu knihovnictví a informačních studií na FF MU v Brně, kde přednáší předměty jako vzdělávací technologie, metodik ICT, laboratoř vzdělávacích technologií nebo digitální kompetence.Vystudoval učitelství fyziky a informatiky. Je autorem řady knih, jako například Digitální informační kurátorství v pedagogickém kontextu, Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty, Myšlenkové mapy pro studenty nebo editorem Tablet ve školní praxi, na RVP.cz napsal více než stovku článků a jako odborný garant zaštiťoval projekt z Výzvy 51 (tablety do škol) INTERES.