PaedDr. Iva Tomášková
Je bývalou ředitelkou základní školy a mateřské školy. V současné době pracuje jako učitelka odborných předmětů na VOŠ PRIGO pro přípravu učitelek mateřských škol, vychovatelek školních družin a asistentů pedagoga. Působí také jako lektorka a odborná konzultantka a vede semináře pro pedagogické pracovníky ZŠ a MŠ. Je certifikovanou lektorkou inkluzivního vzdělávání, absolventkou První spirály kouče a je autorkou knihy k předčtenářské gramotnosti s názvem Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole.
Další autoři
Mgr. Dominika Bělonožníková
Mgr. Dominika Bělonožníková je grafická designérka a lektorka. Své znalosti v oblasti grafického designu předává na vzdělávacích akcích. Grafický nástroj Canva využívá ve své práci každý den. Má smysl pro detail, a právě díky tomu dokáže svým klientům předat informace tak, aby byli schopní svojí kreativitu využít v grafickém zpracování.
Mgr. Martin Synkule, MA
Martin Synkule je jednatelem Evropské rozvojové agentury, s.r.o.Mgr. Martin Synkule, MA je jednatelem Evropské rozvojové agentury, s.r.o. Absolvoval magisterské programy Evropská studia na Univerzitě Karlově a Mezinárodní vztahy na Durham University ve Velké Británii. V současné době dokončuje doktorské studium a zároveň přednáší na Univerzitě Karlově aktuální zahraniční problematiku. Přes 8 let se věnuje návrhům a realizaci projektů v oblastech sociálních inovací, vzdělávání, spolupráce měst a regionálního rozvoje. Působil jako externí hodnotitel projektů Národní agentury, je registrovaným hodnotitelem Technologické agentury ČR a zároveň se podílel na vyhodnocování projektů financovaných ERDF. Má rozsáhlou zkušenost s programem Erasmus+, OP VVV a mnoha dalších.
Ing. Petr Skokan, MBA
Petr Skokan získal za svoji dvacetiletou praxi zkušenosti zejména v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu.Byl odpovědný za prodej a rozvoj obchodu s velkými nadnárodními zákazníky ve firmách jako Siemens nebo Ericsson v České republice i v zahraničí. Nyní se věnuje internetovým projektům a jako konzultant pomáhá rozvíjet obchodní činnost malých a středních firem.
JUDr. Ing. Eva Radová
Eva Radová je partnerem advokátní kanceláře Rada & Partner. V průběhu své více než 15leté praxi se specializuje na zdravotnické právo, pracovní právo a ochranu osobních údajů.V rámci zdravotnického práva má rozsáhlé zkušenosti zejména s problematikou vztahů mezi lékaři a zdravotními pojišťovnami při poskytování a úhradě zdravotních služeb, problematikou svobodného a informovaného souhlasu pacienta, jakož i s každodenními právními problémy při fungování lékařské praxe. Věnuje se také otázkám ochrany osobních údajů ve zdravotnictví a lékařskému tajemství. V oblasti zdravotnického práva pravidelně publikuje a přednáší.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.