Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Další autoři

Ing. Miroslav Šafařík, Ph.D.

Miroslav Šafařík vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT, obor elektroenergetika, dále absolvoval bakalářské a postgraduální studium na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze, obor řízení a ekonomika podniku.V období 1999–2003 pracoval v oddělení environmentální ekonomiky Českého ekologického ústavu se specializací na ekonomiku obnovitelných zdrojů a na přípravu Státního programu na podporu úspor energie a obnovitelných zdrojů energie. Od roku 2004 je výkonným ředitelem společnosti PORSENNA o.p.s., která se zaměřuje na propagaci udržitelné energetiky a stavitelství, zavádění energetického managementu a další projekty v oblastech ochrany klimatu a životního prostředí. V letech 2005–2008 byl předsedou CZ Biom – Českého sdružení pro biomasu a dále působí jako konzultant v oboru obnovitelných zdrojů energie a úspor energie.

Ing. Martina Jiříková

Lektorka se může pochlubit 18letou praxí v celní správě, a to od práce na hraničním přechodu, přes právničinu na Celním úřadu v Ostravě po pozici zástupkyně ředitele a současně ředitelky odboru cel a daní Celního úřadu v Mošnově.Přednáší pro pražské poradenské společnosti skupiny ACCON GROUP a žilinskou IPA SLOVAKIA, učí také na VOŠ AHOL a VOŠ SOKRATES v Ostravě mezinárodní obchod, kontraktační dovednosti, právní logiku a hospodářské výpočty a finanční právo. V roce 2013 založila vlastní vzdělávací agenturu IDEA.

Bc. Libor Novák

Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala  bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management  vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.Má bohaté zkušenosti z poradenství a advokacie, nyní působí ve veřejné správě. Dlouhodobě se věnuje procesu námitek a správního řízení se zaměřením na sektorové veřejné zakázky.

RNDr. Kiril Ribarov, Ph.D.

Kiril Ribarov je matematik, informatik, odborník na umělou inteligenci je předním expertem na optimalizační metody a na aplikaci rozhodovacích systémů do manažerské praxe.Přednáší na řadě univerzit v ČR i v zahraničí a na předních MBA programech, kde jeho kurzy patří k nejvíce ceněným pro možnost okamžité aplikace do praxe.

Mgr. Lukáš Pruška

Lukáš Pruška vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. V rámci své profesní praxe se věnuje již od roku 2009 zejména problematice veřejných zakázek, veřejnému investování, včetně financování z dotačních titulů.Již od dob studií působil v advokacii, nejprve jako právní praktikant, poté jako advokátní koncipient a od roku 2016 jako advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory. Problematice veřejných zakázek, veřejnému investování, včetně financování z dotačních titulů, se věnuje prakticky od začátku své profesní praxe v roce 2009. V poslední době se zaměřuje zejména na veřejné zakázky, závazky a právo ve stavebnictví, včetně problematiky obchodních standardů FIDIC. V rámci své specializace publikuje a věnuje se vzdělávací a přednáškové činnosti. Během své praxe se podílel na administraci několika set veřejných zakázek a výběrových řízení, z části spolufinancovaných z evropských fondů. Ve společnosti se věnuje zejména zadávání veřejných zakázek, vzdělávání a školícím aktivitám.

Mgr. Václav Fiala

Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.