PaedDr. Pavlína Baslerová
Pavlína Baslerová během své více než třicetileté praxe pracovala jako učitelka na zvláštních školách pro tělesně postižené a slabozraké žáky, jako speciální pedagog v SPC, 16 let řídila speciální školu pro žáky s mentálním postižením od tří do 26 let. V současné době již čtvrtým rokem působí na Ústavu speciálně pedagogických studií v Olomouci, kde se zabývá především oblastí poradenství.
Je také zakládající členkou Asociace pracovníků SPC, kde 8 let vykonávala funkci předsedkyně asociace.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Miroslav Šafařík, Ph.D.
Miroslav Šafařík vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT, obor elektroenergetika, dále absolvoval bakalářské a postgraduální studium na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze, obor řízení a ekonomika podniku.V období 1999–2003 pracoval v oddělení environmentální ekonomiky Českého ekologického ústavu se specializací na ekonomiku obnovitelných zdrojů a na přípravu Státního programu na podporu úspor energie a obnovitelných zdrojů energie. Od roku 2004 je výkonným ředitelem společnosti PORSENNA o.p.s., která se zaměřuje na propagaci udržitelné energetiky a stavitelství, zavádění energetického managementu a další projekty v oblastech ochrany klimatu a životního prostředí. V letech 2005–2008 byl předsedou CZ Biom – Českého sdružení pro biomasu a dále působí jako konzultant v oboru obnovitelných zdrojů energie a úspor energie.
Ing. Veronika Tomanová
Veronika Tomanová pracuje jako daňový specialista ve společnosti zabývající se nájmem a prodejem nemovitostí.Působila několik let v daňovém poradenství, jeden rok působila ve státní správě na Generálním finančním ředitelství jako metodik DPH. Kromě školicí činnosti v oblasti daní také publikuje odborné články pro laickou veřejnost.
Michaela Antalíková
Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.
Bc. Radim Vašíček
Radim Vašíček pracuje na pozici SEO Product Managera ve firmě Poski.com.s.r.o. Už několik let se věnuje problematice SEO. Své zkušenosti získané optimalizací velkého množství webů, by rád předal dále.
Doc. Ing. Leonora Marková, Ph.D.
Leonora Marková je odborníkem s dlouhodobou zkušeností v oblasti nákladů a oceňování ve stavebnictví.V současné době působí na Ústavu stavební ekonomiky a řízení na VUT v Brně, Fakultě stavební. Je autorem vysokoškolských učebnic a článků v odborných časopisech a na konferencích, je spoluřešitelem výzkumných záměrů. Je soudní znalkyně v oboru ekonomika a v oboru stavebnictví se specializací na náklady, ceny a kalkulace. Je zpracovatelkou řady znaleckých posudků pro soudy a pro mimosoudní řízení, odborných posudků a expertíz.
Mgr. Edita Hrdinová Keprtová
Edita Hrdinová Keprtová vystudovala na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci obor český jazyk a hudební výchova. Následně tamtéž vystudovala speciální pedagogiku. Nyní působí v Pedagogicko-psychologické poradně a speciálně pedagogickém centru Ústí nad Orlicí jako speciální pedagog a metodik prevence. V poradenské praxi se zabývá výukovými obtížemi, realizuje individuální i skupinové reedukační programy pro děti a podílí se na realizaci programů primární prevence ve školách. Je lektorkou metody MIU (dříve FIE). Dále pracuje jako pedagožka v základní umělecké škole. V této praxi se zaměřuje na vzdělávání dětí se speciálně vzdělávacími potřebami. V obecně prospěšné společnosti CEDR pracuje s klienty s duševním onemocněním. Je lektorkou vzdělávacích akcí pro učitele i asistenty pedagoga.