PaedDr. Pavlína Baslerová
Pavlína Baslerová během své více než třicetileté praxe pracovala jako učitelka na zvláštních školách pro tělesně postižené a slabozraké žáky, jako speciální pedagog v SPC, 16 let řídila speciální školu pro žáky s mentálním postižením od tří do 26 let. V současné době již čtvrtým rokem působí na Ústavu speciálně pedagogických studií v Olomouci, kde se zabývá především oblastí poradenství.
Je také zakládající členkou Asociace pracovníků SPC, kde 8 let vykonávala funkci předsedkyně asociace.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Jan Slezák
Je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, dříve pracoval na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, v poradenské společnosti OTIDEA a téměř deset let v manažerských pozicích pražských městských společností. V současnosti působí jako poradce v advokátní kanceláři KGS legal. Za svou dosavadní kariéru prošel všechny tři hlavní větve zakázkové praxe – dohledovou, poradenskou i zadavatelskou. Ve své nynější činnosti se specializuje na zajištění externí právní služby veřejným i sektorovým zadavatelům pro všechny oblasti nákupu i investic. Je místopředsedou výkonného výboru Asociace pro veřejné zakázky a členem redakční rady časopisu Veřejné zakázky v praxi.
Ing. Helena Vojáčková, MBA, FCCA
Absolvovala studium na VŠE. Začínala jako auditorka ve společnosti Ernst & Young a následně jako manažerka auditu v PricewaterhouseCoopers.Poté působila v Českých aeroliniích a jejich dceřiných společnostech, kde byla jako Executive Director zodpovědná za účetnictví, daně a později i za controlling. Na obdobné pozici pracovala i v Českém aeroholdingu. V současné době řídí společnost Akcento působící v oblasti podnikových financí a auditorskou společnost HEDLEY AUDIT. Je spoluautorkou několika publikací v oblastech Mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví (IFRS).
Mgr. Jana Muroňová
Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com.Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.
Pavel Kovařík
Pavel Kovařík je majitelem společnosti SMARTLAB SOLUTIONS s.r.o., která se specializuje na tvorbu systémů pro internetový prodej a marketing.Společnost má na kontě několik e‑shopů, z nichž ty nejúspěšnější dosahují ročního obratu v desítkách milionů korun. Lektor se věnuje také poradenství a publikační činnosti v oblasti e-commerce a internetového marketingu.
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.