PaedDr. Věra Kolmerová
Věra Kolmerová je vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí, je zároveň manažerkou evropského informačního a poradenského systému EURES.
Produkty související s autorem
-
Seminář27. 5. 2010Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (9)
-
Seminář19. 3. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ V ČR / VYSÍLÁNÍ ČESKÝCH PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (6)
-
Seminář4. 2. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ V ČR / VYSÍLÁNÍ ČESKÝCH PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (5)
-
Seminář3. 9. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ
-
Seminář9. 12. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (8)
-
Seminář2. 9. 2010Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ a VYSÍLÁNÍ ČECHŮ DO ZAHRANIČÍ (10)
-
Seminář11. 11. 2010Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ a VYSÍLÁNÍ ČECHŮ DO ZAHRANIČÍ V ROCE 2011
Další autoři
Ing. Mgr. Jiří Svoboda
Jiří Svoboda je lektorem, koučem, poradcem, VŠ pedagogem a IT odborníkem.Má odborné pedagogické, technické i humanitní vzdělání. Vyučuje na Karlově universitě. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti informační techniky, mezilidských vztahů a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře.
Roku 1998 se stal Microsoft Certified Professional a od roku 2005 působí jako ECDL tester. Od roku 1997 pracuje jako OSVČ v oboru počítače, vzdělávání, mezilidská komunikace.
Tomáš Ervín Dombrovský
Tomáš Ervín Dombrovský pracuje ve společnosti LMC, která vyvíjí například portály Jobs.cz, Prace.cz a Seduo.cz.Tomáš Ervín Dombrovský se věnuje analýze dat, jevů a trendů v propojených světech vzdělávání a práce. Snaží se nacházet, pojmenovávat a rozvíjet to, co je zásadní pro smysluplné uplatnění lidí a jejich lepší spolupráci ve firmách i veřejných institucích. Přednáší pro lidi z HR i vedení firem, pro odbornou i širší veřejnost.
Mgr. Tomáš Jandáč, Ph.D.
Tomáš Jandáč je adiktologem Dětské a dorostové ambulance Kliniky adiktologie 1. LF UK a VFN a výzkumným pracovníkem Kliniky adiktologie 1. LF UK a VFN, kde se zabývá zejména problematikou cílové populace dětí a dospívajících s adiktologickými poruchami. Jako vysokoškolský pedagog vyučuje v programu adiktologie na 1. LF UK v Praze. V minulosti působil jako adiktolog a zástupce vedoucího v rezidenční Terapeutické komunitě Karlov pro mladistvé, mladé dospělé a pro matky s dětmi, dále pracoval jako lektor primární prevence pro základní a střední školy. Je členem několika tuzemských i mezinárodních odborných společností, v České asociaci adiktologů působí jako místopředseda, je členem Společnosti pro návykové nemoci ČLS JEP, podsekce Dětské a dorostové adiktologie SNN ČLS JEP, OSPRCH a ISSUP.
MUDr. Zorjan Jojko
MUDr. Zorjan Jojko je členem Rady poskytovatelů Ministerstva vnitra, který působí jako externí odborný poradní sbor ministra zdravotnictví pro naplnění efektivní zdravotní politiky Ministerstva zdravotnictví v oblasti poskytování zdravotní péče. Sám působí jako kardiolog na ambulance neinvazivní kardiologie KARDIOMED s.r.o., píše odborné články na zdravotní téma a vystupuje na pravidelné konferenci Medidays.
Pavel Křepelka
Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.