PaedDr. Věra Kolmerová
Věra Kolmerová je vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí, je zároveň manažerkou evropského informačního a poradenského systému EURES.
Produkty související s autorem
-
Seminář27. 5. 2010Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (9)
-
Seminář19. 3. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ V ČR / VYSÍLÁNÍ ČESKÝCH PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (6)
-
Seminář4. 2. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ V ČR / VYSÍLÁNÍ ČESKÝCH PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (5)
-
Seminář3. 9. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ
-
Seminář9. 12. 2009Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (8)
-
Seminář2. 9. 2010Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ a VYSÍLÁNÍ ČECHŮ DO ZAHRANIČÍ (10)
-
Seminář11. 11. 2010Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ a VYSÍLÁNÍ ČECHŮ DO ZAHRANIČÍ V ROCE 2011
Další autoři
Martin Potužák
Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.
Radek Baloun
Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií.
Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.
PhDr. Lenka Neřoldová
Lenka Neřoldová absolvovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor archivnictví.V současné době působí jako ředitelka Státního okresního archivu v Kolíně, pracovala též jako odborná archivářka ve Státním oblastním archivu v Praze, oddělení fondů veřejné správy. Zabývá se metodikou předarchivní péče u původců. Spolupodílela se na tvorbě vzorových spisových řádů (krajské úřady, zdravotnická zařízení). Působí jako lektorka seminářů zaměřených na problematiku vedení spisové služby.
Ing. Petr Šulc
Petr Šulc vystudoval vodní hospodářství na Fakultě stavební ČVUT a specializoval se na oblast ochrany životního prostředí.Je výkonným ředitelem společnosti sfe consulting s.r.o. a Svazu průmyslu druhotných surovin ČR. Již řadu let působí jako poradce pro firemní ekologii. Zabývá se zejména problematikou odpadového hospodářství, ale i další ekologickou agendou. Získal cenné odborné i manažerské zkušenosti v oblasti technické ochrany životního prostředí, včetně problematiky krizového řízení. Díky svému působení ve veřejné správě zná rozhodovací procesy orgánů veřejné správy a dovede efektivně komunikovat se správními úřady.
Mgr. Michal Kandráč
Michal je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2018). Absolvoval též roční studium na University of Glasgow (2016 - 2017), kde se věnoval právu duševního vlastnictví, právu závazkovému a právu korporátnímu. Od roku 2018 je zapsán jako advokátní koncipient v České advokátní komoře.Michal Kandráč působí od roku 2015 v kanceláři Weinhold Legal, kde se zaměřuje především na právo duševního vlastnictví a informačních technologií, mediální právo a ochranu osobních údajů. Michal se v rámci své praxe dále specializuje na právo korporátní, a to zejména na právní poradenství v oblasti právních prověrek a procesu prodeje či koupě obchodních společností.
V rámci svého působení ve Weinhold Legal se Michal taktéž účastnil mnoha významných projektů týkajících právního poradenství v oblasti ochrany osobních údajů, a to zejména mapování procesů zpracování a datových toků nadnárodních společností, jakožto i provádění GAP analýz a jejich následné implementace.