PaedDr. Věra Kolmerová
Věra Kolmerová je vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí, je zároveň manažerkou evropského informačního a poradenského systému EURES.
Produkty související s autorem
-
Seminář27. 5. 2010
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (9)
-
Seminář19. 3. 2009
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ V ČR / VYSÍLÁNÍ ČESKÝCH PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (6)
-
Seminář4. 2. 2009
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ V ČR / VYSÍLÁNÍ ČESKÝCH PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (5)
-
Seminář3. 9. 2009
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ
-
Seminář9. 12. 2009
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ A VYSÍLÁNÍ PRACOVNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ (8)
-
Seminář2. 9. 2010
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ a VYSÍLÁNÍ ČECHŮ DO ZAHRANIČÍ (10)
-
Seminář11. 11. 2010
Seminář: ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ a VYSÍLÁNÍ ČECHŮ DO ZAHRANIČÍ V ROCE 2011
Další autoři
JUDr. Bořivoj Šubrt
Bořivoj Šubrt je nezávislý odborný poradce v oblasti pracovního práva je zároveň předsedou Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů.Je uznávaným autorem řady odborných publikací a členem redakční rady časopisů Práce a mzda a Mzdová účetní. Účastní se jako člen expertního týmu jmenovaného ministrem práce a sociálních věcí přípravy velké koncepční novely zákoníku práce.
PhDr. Václav Lídl
Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ing. Tomáš Posker
Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.