PhDr. David Čáp, Ph.D.
vystudoval speciální pedagogiku na PedF UK a poté psychologii na FF UK, téměř sedm let pracoval s dětmi a dospívajícími s problematickým chováním ve středisku výchovné péče.
Nyní přednáší na katedře psychologie FF UK, poskytuje psychoterapii a poradenství v centru Alivio a vede kurzy zvládání vzteku pro muže dopouštějící se násilí v rodině.
Produkty související s autorem
Další autoři
Iva Berná
Iva Berná působí jako konzultantka a lektorka v DMC management consulting.V DMC management consultingc se téměř 10 let věnuje rozvoji zaměstnanců a řešení problémů zaměstnavatelů. Poslední dva roky se ve firmách zabývá zejména projekty zaměřenými na udržení zaměstnanců – jak během onboardingu, tak i v dlouhodobějším horizontu. Je nadšenou trenérkou modulu Job Relations metodiky Training Within Industry, která díky strukturovanému přístupu k vedení lidí vyvrací mýty o tom, že leadership je měkká dovednost, která je závislá na přirozeném talentu.
Mgr. Bc. Alice Kubů Frýbová
Je hlavní autorkou publikace První zkušenosti s GDPR ve školství (2019) vydané nakladatelstvím Wolters Kluwer. Pravidelně přispívá do časopisu Řízení školy a všech jeho speciálů. Podílela se na přípravě interaktivních vzorů k problematice GDPR v právním systému aspi.
Mgr. Jana Pattynová, LL.MM.
Jana Pattynová je absolventkou Právnické fakulty UK (Mgr.), Ludwig-Maximilians-Universität München (LL.M.) a King’s College London (LL.M.) a je partnerkou advokátní kanceláře Pierstone. Jako advokátka se věnuje ochraně osobních údajů, právu telekomunikací a informačních technologií, problematice ochrany hospodářské soutěže a veřejných zakázek. Je aktivní členkou v odborných a profesních sdruženích (např. Spolek pro ochranu osobních údajů nebo International Bar Association) a uznávanou přednášející na mezinárodních konferencích týkajících se kybernetické bezpečnosti, technologií a nakládání s daty.
Mgr. Lenka Polášková
Působila jako metodička asistentů pedagoga a školních asistentů. Dlouhodobě se specializuje na oblast výkladu školského zákona a souvisejících právních předpisů, oblast managementu škol a školní dokumentace, projektů v MŠ, aplikace inkluzivního vzdělávání v prostředí MŠ a na problematiku osobnostního rozvoje učitelů MŠ. Je držitelkou mezinárodního ocenění eTwinning label za projekt "Moje město, moje škola". V rámci magisterského studia se specializovala na oblast propagace a využití nástrojů marketingové komunikace v praxi škol. Je autorkou řady odborných publikací pro pedagogické pracovníky, například publikace Manuál pro zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole a článků v časopisech Poradce ředitelky mateřské školy a Průvodce společným vzděláváním.