PhDr. Miroslava Schöffelová
Další autoři
Mgr. Michal Vrajík
Michal Vrajík se jako advokát zaměřuje převážně na pracovní právo. Před založením vlastní advokátní kanceláře v roce 2016 pracoval v předních českých advokátních kancelářích Dvořák Hager & Partners (2009 – 2014) a Randl Partners (2014 – 2016). Od roku 2023 je doporučeným advokátem pro oblast pracovního práva mezinárodní publikací Chambers Partners. Zároveň působí hned v několika profesních sdruženích jako CzELA, AKV či Česká advokátní komora. Kromě poskytování právních služeb se věnuje také přednáškové a publikační činnosti.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
Mgr. Peter Demčák
Peter Demčák je riaditeľ odboru legislatívno-právneho a európskych záležitostí Protimonopolný úrad Slovenskej republiky.
PhDr. David Čáp, Ph.D.
vystudoval speciální pedagogiku na PedF UK a poté psychologii na FF UK, téměř sedm let pracoval s dětmi a dospívajícími s problematickým chováním ve středisku výchovné péče.Nyní přednáší na katedře psychologie FF UK, poskytuje psychoterapii a poradenství v centru Alivio a vede kurzy zvládání vzteku pro muže dopouštějící se násilí v rodině.
Mgr. Michal Žmolík
Michal Žmolík je psychoterapeut, supervizor a lektor kurzů a školení z oboru školství, sociální a zdravotní péče. Nejraději školí témata komunikace, řešení konfliktů, stress management, syndrom vyhoření, práce s emocemi, osobní rozvoj, paliativní péče, lektorské dovednosti, týmová spolupráce, řízení a supervize aj.Vystudoval obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě Humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze, což jej pracovně nasměrovalo k pestrým pracovním zkušenostem v soukromém i veřejném sektoru.
Ing. Roman Dvořák, Ph.D.
Trader a partner CzechWealth. Je držitelem doktorátu z ekonomie se zaměřením na investiční strategie.Živí se obchodováním, investicemi a poradenstvím pro správu portfolií a kapitálu. Používá metodu Market Profile pro analýzu svých dlouhodobých i krátkodobých příležitostí. Obchoduje akcie, měnové páry, futures i opce. Prakticky u všech dlouhodobějších obchodů vyhledává kvalitní fundament, zajímavé úrovně technické analýzy a celkový profil daného trhu.