PhDr. Miroslava Schöffelová
Další autoři
Mgr. Mojmír Florian
Mojmír Florian po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze působil v advokacii, poté téměř deset let v různých funkcích na Úřadu městské části Praha 2, kde se mj. zabýval zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatelské praxe. Od roku 2012 pracuje na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, počínaje rokem 2014 jako ředitel Odboru veřejných zakázek II, jehož hlavní agendou je vedení správních řízení ve věci přezkoumání úkonů zadavatelů podle zákona o zadávání veřejných zakázek.
Petra Dolejšová
Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a ochranu osobních údajů. Často a ráda předává své know-how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.
Mgr. Veronika Trakalová
Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.
JUDr. Jiří Žůrek
JUDr. Jiří Žůrek je specialistou na ochranu osobních údajů. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze.
Mgr. Michal Florián
Od roku 2004 působí jako advokát v advokátní kanceláři Machytková, Sedláček, Vaca a spol., s.r.o. ve které se specializuje na přepravní právo.Problematikou mezinárodní přepravy a logistiky se zabývá po celou dobu své právní praxe, kdy se v rámci advokátní kanceláře podílí zejména na zastupování klientů z řad spedičních a dopravních společností, příjemců či odesílatelů zásilek. Věnuje se rovněž na přednáškové a publikační činnosti na téma mezinárodní přepravy a zasílatelství.
Karel Otýs
Karel Otýs je expert na firemní nákup a B2B obchod. Zaměřuje se na rozvoj a vzdělávání pro praxi nákupčích, obchodníků a dalších profesí, které se podílí na nákupních a obchodních procesech. Má 30 let profesní praxe v obchodu a nákupu, od řadových pozic až po manažerské posty. Z toho 22 let aktivní služby v různých firmách a 8 let na volné noze, kdy byl plně zaměřen na rozvoj a vzdělávání nákupních a obchodních týmů.