PhDr. Stanislav Gálik

Stanislav Gálik je česko-slovenský podnikatel, psycholog a inovátor. V současné době pracuje jako generální ředitel inovační laboratoře Aures Laboratories a je ředitelem pro inovace v AAA Auto.

Od roku 2013 do 2015 přednášel na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity předmět Neuropsychologie rozhodování a působil jako předseda Central European Neuromarketing Association. V současné době Gálik přednáší na Masarykově univerzitě v Brně a také na vysoké škole Newton College v Praze.

Další autoři

Mgr. Josef Vachtl

ředitel Celního úřadu pro hlavní město Prahu

Ing. Pavel Konečný

Od roku 2006 působí ve společnosti M KONZULT s.r.o. jako bezpečnostní poradce ADR a RID, je také lektor školení řidičů ADR. Vyučuje na České zemědělské univerzitě v oboru silniční a městská automobilová doprava.

Mgr. Bc. Oldřich Kozumplík

Mgr.Oldřich Kozumplík je advokátem specializujícím se na smluvní právo a je spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách.

Mgr. Martin Strnad

Advokát s 15+ lety zkušeností v advokacii, který prošel také inhouse pozicemi ve dvou velkých firmách, specializující se na právo v oblasti IT, IP a telekomunikací. Člen obou rozkladových komisí ČTÚ.

Aleš Wagner

Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala  bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management  vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.

PaedDr. Iva Tomášková

Je bývalou ředitelkou základní školy a mateřské školy. V současné době pracuje jako učitelka odborných předmětů na VOŠ PRIGO pro přípravu učitelek mateřských škol, vychovatelek školních družin a asistentů pedagoga. Působí také jako lektorka a odborná konzultantka a vede semináře pro pedagogické pracovníky ZŠ a MŠ. Je certifikovanou lektorkou inkluzivního vzdělávání, absolventkou První spirály kouče a je autorkou knihy k předčtenářské gramotnosti s názvem Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole.