PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.

Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti  poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.

Další autoři

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

JUDr. Anna Doležalová, MBA

JUDr. Anna Doležalová, MBA je samostatnou advokátkou v Praze a v Plzni.V advokacii působí od r. 2007. Ve své praxi se v oboru civilního práva zaměřuje na přípravu smluv, poradenství při jejich sjednávání a na zastupování v soudních řízeních.

PhDr. Jan Gruber, Ph.D.

Jan Gruber působí jako lektor a trenér vzdělávacích kurzů a kurzů osobnostního rozvoje, psychodiagnostik, se zaměřením na profesní komunikaci v náročných situacích, mentální hygienu a práci se stresem.Vyučuje na katedře andragogiky FF UK a je autorem čtyř knižních publikací z oboru. Nabízí efektivní a zajímavé komunikační metody, které jsou pro lidi dobře pochopitelné, užitečné a snadno aplikovatelné v praxi. Je absolventem jednooborové psychologie a doktorandského studia na FF UK v Praze, systematického psychoterapeutického výcviku v integrativní psychoterapii, krizové intervenci a dalšího vzdělání v sociálně-psychologických dovednostech.

Ing. Naděžda Kulišťáková Cahlíková, Ph.D.

Lektorka je absolventkou potravinářské fakulty VŠCHT v Praze, s doktorským vzděláním v oboru technologie potravin zaměřeným na systémy řízení bezpečnosti a jakosti. Podílí se na pedagogických aktivitách Ústavu konzervace potravin a technologie masa VŠCHT v Praze. Je autorkou/spoluautorkou odborných publikací a studií k implementaci systému HACCP. Od roku 2000 je lektorkou vzdělávacích akcí a auditorkou v oblasti bezpečnosti potravin (GMP/GHP, HACCP, GFSI standardy). Provedla více jak 1000 certifikačních a dodavatelských auditů dle standardů GFSI (BRC, IFS) a dle standardů obchodních řetězců v ČR i v zahraničí.

Mgr. Vojtěch Kadlubiec, Ph.D.

Vojtěch Kadlubiec je odborníkem na pracovní právo a působí jako interní pedagog a vědecký pracovník na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.Po absolvování magisterského studia v oboru Právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity ukončil na téže fakultě v roce 2019 také prezenční doktorský studijní program v oboru Pracovní právo, když úspěšně složil státní doktorskou zkoušku a obhájil disertační práci na téma „Zdravotní nezpůsobilost zaměstnance k výkonu práce a právní povaha lékařských posudků“. Mimo to působí v advokátní kanceláři, zabývá se studiem právní úpravy pracovněprávních vztahů v Polské republice a publikuje odborné vědecké i praktické články a monografie s tématikou související s regulací výkonu závislé práce, zejména pokud jde o nahrazování majetkové a nemajetkové újmy způsobené pracovním úrazem či nemocí z povolání a o problematiku okolo zdravotní způsobilosti zaměstnance k výkonu práce a jejího posuzování. Články autora se objevily např. v časopisech Právní rozhledy, Právník, Práce a mzda či Časopis pro právní vědu a praxi. Zabývá se také poradenskou a komerční lektorskou činností.

Mgr. Petra Keprtová

Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu.V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.