PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.

Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti  poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.

Další autoři

Mgr. Martin Matušek

Mgr. Martin Matušek je psycholog a krizový intervent, který se dlouhodobě věnuje rozvoji psychologického bezpečí na pracovišti a týmové spolupráci. Jeho práce stojí na přesvědčení, že pracovnímu výkonu a inovacím se daří tam, kde se lidé cítí v bezpečí, mohou být sami sebou, otevřeně mluvit a dělat chyby bez obav z postihu. Spolupracuje s vedením organizací i celými týmy na nastavování kultury důvěry, respektu a otevřené komunikace. Pomáhá vytvářet prostředí, ve kterém se zaměstnanci cítí slyšeni, respektováni a motivováni přinášet nové myšlenky, které posouvají tým i organizaci dál. Jeho cílem je podporovat zdravé pracovní vztahy, přirozené vedení a prostředí, kde se spojuje lidskost, profesionalita a smysl společné práce.

Ing. Radka Vokurková

Ing. Radka Vokurková pracuje v poradenské společnosti Consulteco s.r.o., která působí v oblasti chemie, ekologie a bezpečnosti práce.

Bc. et Bc. Ondřej Homola

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.

Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.

Ing. Miriam Lukášová

Absolvovala výrobně ekonomickou fakultu na VŠE v Praze a dále Institut certifikace účetních.V roce 2004 byla jmenována znalcem KS Brno v oboru ekonomika, odvětví účetní evidence. Nyní se ve své účetní a znalecké kanceláři věnuje zpracování účetnictví OSVČ, právnických osob jak podnikatelských, tak neziskových (spolků). Kromě toho se zabývá i znaleckou a publikační činností.