Radka Chudárková

Radka Chudárková je konzultant, lektor, certifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You© Certified Practitioner.. Již 15 let se věnuje jednotlivcům, týmům a firmám v jejich rozvoji. V tom, aby byli lepší. Ve firmách napříč obory pomáhá řešit strategie, zaměstnavatelskou značku, výrobu, logistiku nebo HR procesy či spolupráci týmů.

Další autoři

JUDr. Hana Poláková

Absolventka PF Masarykovy Univerzity v Brně již po studiích začala působit na odboru školství, posléze se stala vedoucí Odboru školství Krajského úřadu Jihomoravského kraje.Zaměřuje se zejména na problematiku školské legislativy. Působí jako lektorka školského zákona, zákona o pedagogických pracovnících a zákoníku práce. Díky této činnosti je více vnímavá k problémům pedagogických pracovníků v Brně. Je také autorkou řady publikací určených pro ředitele škol a školských zařízení. Pro školská zařízení lektoruje v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků témata funkčního vzdělávání.

Mgr. Michaela Riedlová

Lektorka působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností. Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Mgr. Vít Cvrček

Vít Cvrček je zkušený metodik informačních systémů s dvacetiletou praxí ve veřejné správě, kde mimo jiné z pozice zástupce ředitele odboru ICT řídil vývoj informačních systémů na dvou ministerstvech (MZe a MPSV). Od roku 2008 je členem pracovních skupin ICT Unie se zaměřením na legislativu eGovernmentu, agendové informační systémy a elektronickou správu dokumentů. Je členem rady občanského sdružení CNZ, o.s., které se dlouhodobě věnuje oblasti elektronických dokumentů a související problematice.

Ing. David Borovský

David Borovský je absolventem oboru Technika životního prostředí na Strojní fakultě ČVUT v Praze.Od roku 2011 je zapsán do Seznamu energetických specialistů. Jeho klíčovou kvalifikací jsou alternativní zdroje energie a energetická náročnost budov. Působí na pozici Konzultant – Energetický specialista ve společnosti AF-Consult Czech Republic s r.o., kde se zabývá problematikou úspor energie, energetické náročnosti budov a soustav zásobování teplem. Podílel se na zpracování řady energetických auditů, průkazů energetické náročnosti budov a územních energetických koncepcí.

Ing. Jeanne Bočková, MBA

Jeanne Bočková je ředitelkou  Centra pro talentovanou mládež, z.s.(CTM). CTM nabízí individualizovanou výuku v online kurzech pro talentované a motivované žáky a studenty od 11 do 18 let. Kurzy jsou vedeny v angličtině našim mezinárodním týmem instruktorů či instruktory partnerských univerzit a organizací. CTM dále nabízí přípravu na SAT zkoušku absolvováním testů PSAT, přípravu na mezinárodně uznávané zkoušky Advanced Placement (AP exam).  Ve spolupráci s The College Board organizuje zkoušky Advanced Placement na českých a slovenských gymnáziích. Pro děti a studenty od 5 do 14 let organizuje víkendový program Objevitelské soboty a Letní program CTM. Jeanne Bočková zodpovídá za rozvoj programu zejména v České republice, rozšiřuje povědomost o programu, motivuje další studenty, školy, rodiče a učitele k zapojení do programu CTM. Má dlouholeté manažerské a poradenské zkušenosti se strategickým poradenstvím pro různé typy organizací včetně neziskovek. Věnuje se rozvoji programu a nabídky vzdělávání pro talentované studenty, vytvořila  a organizuje program Objevitelské soboty podle vzoru CTY Ireland pro zvídavé a nadané žáky od 5 do 14 let.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.