Radka Chudárková
Radka Chudárková je konzultant, lektor, certifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You© Certified Practitioner.. Již 15 let se věnuje jednotlivcům, týmům a firmám v jejich rozvoji. V tom, aby byli lepší. Ve firmách napříč obory pomáhá řešit strategie, zaměstnavatelskou značku, výrobu, logistiku nebo HR procesy či spolupráci týmů.
Produkty související s autorem
Další autoři
Jan Kotala
Jednatel společnosti EKP Advisory. Je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializací Jana Kotaly jsou zejména daňové spory a daň z přidané hodnoty.
Jan Kotala vystudoval Vysokou školu ekonomickou a již během studií pracoval v reklamní agentuře na ekonomické pozici. Po studiích působil v předních poradenských společnostech, kde se rozvíjel zejména v oblasti korporátního zdanění se specializací na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. Jan Kotala se stal certifikovaným daňovým poradcem již v závěru studií na vysoké škole.
Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR. Jan Kotala také patří mezi zakladatele konference Tax Forum, které se pravidelně účastní odborníci z Generálního finančního ředitelství a finančních úřadů.
Bc. Zdeňka Salačová
Zdeňka Salačová je vedoucí oddělení kontroly při Okresní správě sociálního zabezpečení.
JUDr. Tomáš Kalenský
JUDr. Tomáš Kalenský je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS.Specializuje se na oblast stavebnictví, development, veřejné zakázky a obchodní smluvní vztahy.
Marek Třeštík
Marek Třeštík je projektovým manažerem a zkušeným lektorem školských dotačních programů. Jeho hlavní pracovní náplní v Evropské rozvojové agentuře je příprava projektových žádostí a administrace projektů z českých operačních programů, zejména z OP Výzkum, vývoj a vzdělávání a OP Zaměstnanost.Také se podílí na přípravě a realizaci projektů v rámci programu Erasmus+ a dalších mezinárodních programů.
Michal Fiala
Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.