doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D.
Antonín Jančařík vystudoval MFF UK v Praze, kde také získal titul Ph.D.
v oboru algebra. Od roku 2004 působí na katedře matematiky a didaktiky matematiky Pedagogické fakulty UK, kde se věnuje především využití her a výpočetní techniky ve výuce matematiky.
Další autoři
Ing. Eva Wernerová, Ph.D
Eva Wernerová působí jako odborná asistentka na katedře Městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě.Její hlavní oblastí zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov přednáší. Na tato témata také četně publikuje.
PhDr. Jan Hauser
Jan Hauser patří k předním českým expertům v oblasti dotačních programů Evropské unie a mezinárodní spolupráce.Je majitelem a jednatelem Evropské rozvojové agentury, expertním hodnotitelem Evropské komise a přednášejícím na Univerzitě Karlově v Praze. Aktivně se účastnil přípravy, realizace a hodnocení desítek projektů, financovaných z Evropského sociálního fondu, Evropského fondu regionálního rozvoje, komunitárních programů EU, z přímých výzev Evropské komise, z tzv. norských a švýcarských fondů a z dalších mezinárodních dotačních programů.
Působí jako akreditovaný expert programu URBACT a je certifikovaným expertem a hodnotitelem Evropské komise (TAIEX – technická asistence pro rozšíření EU, program EaSI). Je hodnotitelem projektů pro projekty předkládané do programu Erasmus+ prostřednictvím Národní agentury pro evropské vzdělávací programy
Mgr. Lenka Polášková
Působila jako metodička asistentů pedagoga a školních asistentů. Dlouhodobě se specializuje na oblast výkladu školského zákona a souvisejících právních předpisů, oblast managementu škol a školní dokumentace, projektů v MŠ, aplikace inkluzivního vzdělávání v prostředí MŠ a na problematiku osobnostního rozvoje učitelů MŠ. Je držitelkou mezinárodního ocenění eTwinning label za projekt "Moje město, moje škola". V rámci magisterského studia se specializovala na oblast propagace a využití nástrojů marketingové komunikace v praxi škol. Je autorkou řady odborných publikací pro pedagogické pracovníky, například publikace Manuál pro zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole a článků v časopisech Poradce ředitelky mateřské školy a Průvodce společným vzděláváním.
Mgr. Vladimír Petráček
Vladimír Petráček působí od roku 2010 v kanceláři Weinhold Legal, kde se zaměřuje na soutěžní právo, právo informačních technologií a duševního vlastnictví (TMT), včetně poradenství start-upům.V rámci své praxe se dále specializuje na všechny aspekty fúzí a akvizic a asistuje klientům s právními prověrkami a kompletním procesem prodeje či koupě obchodních společností, případně při vzniku joint ventures a nastavení právních vztahů mezi společníky. Taktéž asistoval klientům kanceláře s řešením sporů a zastupoval je v řadě soudních i rozhodčích řízení, jakož i při mimosoudním narovnání sporných právních vztahů.
JUDr. Michal Petr, Ph.D.
Michal Petr působí na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže od roku 2003 jako ředitel Legislativně právního odboru, od roku 2009 jako ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí.V rámci svého působení na Úřadě vedl zejména práce na novelizacích zákona o ochraně hospodářské soutěže souvisejícími s členstvím České republiky v EU a na přípravě nového programu leniency z roku 2007. Je spoluautorem komentáře k zákonu o ochraně hospodářské soutěže a k zákonu o veřejných zakázkách, rozsáhle publikuje na téma soutěžního práva a vybraných otázek práva komunitárního.
Současně předsedá rozkladové komisi Úřadu pro oblast hospodářské soutěže. Je aktivní i v akademické sféře, kde pracuje jako odborný asistent na Ekonomicko správní fakultě Masarykovy univerzity a na Právnické fakultě Univerzity Palackého, v obou případech v oboru soutěžního a evropského práva.
Ing. Miroslav Pavel
Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby.Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.