doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D.

Antonín Jančařík vystudoval MFF UK v Praze, kde také získal titul Ph.D.

v oboru algebra. Od roku 2004 působí na katedře matematiky a didaktiky matematiky Pedagogické fakulty UK, kde se věnuje především využití her a výpočetní techniky ve výuce matematiky.

Další autoři

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

Věrka Koukalová

Věrka Koukalová pracuje jako happiness managerka ve Fragile Media.Bohaté zkušenosti načerpala ze svého působení ve společnosti Google, kde zastávala pozici manažerky Google Partners programu a následně konzultantky projektu Digitální garáže. Má za sebou více než osm let praxe v online marketingu na vedoucích pozicích a dlouhodobě se zajímá o téma firemní kultury. Jejím úkolem happiness managerky je celý soubor rolí vedoucích k budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou.

Ing. Jan Bukovský

Ing. Jan Bukovský je inspektorem ICT bezpečnosti v České exportní bance.Mezi roky 2001 a 2007 pracoval jako interní auditor a vedoucí oddělení v odboru interního auditu České konsolidační agentury. V současnosti se věnuje školení IT auditorů a také přednáší o bezpečnosti IT.

Dr. Josef Černohlávek

Dr. Josef Černohlávek je advokát a rozhodce specializovaný na stavební právo a další právní obory. Působí jako advokát v rámci advokátní kanceláře Ürge & Černohlávek.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM

Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce).Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.