Robert Křepinský

Odborník v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, které se věnuje téměř třicet let. Působí jako svazový inspektor v OS UNIOS. Dále je členem Rady vlády pro BOZP, předsedou Stálého výboru pro legislativu při Radě vlády pro BOZP, člen Pracovního týmu pro bezpečnost práce Rady hospodářské a sociální dohody České republiky a člen Pracovní skupiny expertů BOZP při ČMKOS.

Další autoři

Mgr. Martin Kaplán

Martin Kaplán vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Pracuje jako právník Českomoravského odborového svazu pracovníků školství a kromě toho působí jako lektor se zaměřením na pracovní právo v regionálním školství.

Mgr. Michal Klapal

Mgr. Michal Klapal je etoped a terapeut orientovaný na lidské vztahy a behaviorální patologii. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2010. Vystudoval Speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. V minulosti pracoval jako etoped v Dětském diagnostickém ústavu, kde působil několik let jako vedoucí Střediska výchovné péče, a jako ambulantní etoped. Profesně se pohyboval v soukolí mateřské a základní školy i gymnázia. Aktuálně působí jako terapeut v Manželské a rodinné poradně v Hradci Králové a externě vyučuje na vysoké škole.

Mgr. Dominika Bělonožníková

Mgr. Dominika Bělonožníková je grafická designérka a lektorka. Své znalosti v oblasti grafického designu předává na vzdělávacích akcích. Grafický nástroj Canva využívá ve své práci každý den. Má smysl pro detail, a právě díky tomu dokáže svým klientům předat informace tak, aby byli schopní svojí kreativitu využít v grafickém zpracování.

Mgr. Štěpánka Maryšková

Mgr. Štěpánka Maryšková se pohybuje ve školství již téměř 30 let a lektorování se věnuje od roku 2006. Ve své praxi upřednostňuje individuální přístup ke klientovi, přičemž ráda uplatňuje tvořivé a alternativní metody a techniky.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.

Mgr. Katarína Jindrová

Katarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipientKatarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipient