Tomáš Fencl

Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 20letou praxí.

Tomáš Fencl je odborně způsobilá osoba v prevenci rizik a v požární ochraně. Působí také jako specialista havarijního plánování a jako koordinátor BOZP na staveništi a je zároveň garantem akreditovaného kurzu a zkoušek osob odborně způsobilých k prevenci rizik při Domu techniky Pardubice. Je majitelem a jednatelem společnosti FENCL SAFETY s.r.o.

Další autoři

Veronika Sobotíková

Ing. Ladislav Čížek

Ing. Ladislav Čížek je manažerem a auditorem ve společnosti Rödl & Partner, která se mezi lety 2012-2024 opakovaně stala právnickou firmou roku. Jako auditor zapsaný v Komoře auditorů ČR má více než 10 let praxi. Nově dokončil také kvalifikaci soudního znalce pro obor účetnictví. Zaměřuje se na témata IFRS, ESG a legislativní změny v účetnictví i daňové problematice.

Petr Štědrý

Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.

Ing. Petr Šrutka

Zkušený konzultant v oblasti energetických úspor a využití obnovitelných zdrojů.Držitel oprávnění pro zpracování energetických auditů a posudků. V současné době působí jako konzultant v SEVEn Energy, s.r.o., kde se právě těmito činnostmi v kombinaci s možnostmi jejich financování zabývá.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Michael Rada

Lektor zužitkovává 25 let profesní praxe v logistice, obchodě, výrobě a dalších oborech v rámci nadnárodních i tuzemských společností, včetně logistické divize druhé největší korporace Japonska, či logistické společnosti SCHENKER.Michael Rada má za sebou několik desítek projektů zvyšování efektivity logistických řetězců a operací, vývoje efektivních obalů a více než stovku seminářů a workshopů, které byly základem pro vytvoření celosvětově první metody systémové prevence vzniku odpadu – INDUSTRIAL UPCYCLING. Tato metoda se stala na konci roku 2015 základem INDUSTRY 5.0, průmyslu, který spojuje lidi a stroje a namísto zneužívání přírodních zdrojů efektivně využívá zdroje již existující.