Tomáš Chadim

Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství

Další autoři

JUDr. Ladislav Jouza

Ladislav Jouza absolvoval Právnickou fakultu UK v Praze. Dlouhodobě se specializuje na pracovní právo a kolektivní vyjednávání. Několik let působil v pracovněprávním úseku Ministerstva práce a sociálních věcí. Jako člen pracovní komise Legislativní rady vlády se podílel na všech zásadních novelách pracovněprávních předpisů, zejména zákoníku práce.V současné době je členem komise MPSV k přijímání opatření proti nelegální práci cizinců a pracovní skupiny ministerstva k legislativním opatřením v agenturním zaměstnávání. Má širokou publikační a pedagogickou činnost v oblasti pracovního práva a personální práce, je autorem různých právních rad i metodických článků v právnických i neprávnických časopisech. Za přínos teorii i praxi v oblasti pracovního práva mu byla v roce 2006 udělena bronzová medaile profesora Randy.

Mgr. Veronika Kovářová

Veronika Kovářová je mentorka pro ženy, lektorka, life koučka, spisovatelka a mystička. Ve své praxi se věnuje ženskému autentickému leadershipu.

Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA

Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA, vystudovala pedagogiku, psychologii a učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské university a posléze studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies v Praze. Působila jako učitelka na 1. stupni a učitelka českého jazyka a matematiky na 2. stupni ZŠ. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelkou a zpravodajkou projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti a managementu. 

plk. Ing. Michal Valouch

Michal Valouch je ředitel odboru prevence na generálním ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR pod Ministerstvem vnitra.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Mgr. Markéta Fáberová

Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.