Vladimír Vaněk
Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.
Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.
Další autoři
Mgr. Hynek Veselý
Hynek Veselý je odborníkem na obecné nařízení EU neboli GDPR.Hynek Veselý má bohaté zkušenosti se školením firem i organizací a kromě otevřených seminářů vede rovněž vzdělávací kurzy pro pověřence pro ochranu osobních údajů. Pro svůj srozumitelný výklad a řadu praktických příkladů patří mezi naše nejlépe hodnocené lektory. Kromě ochrany osobních údajů se Hynek Veselý věnuje rovněž insolvenčnímu řízení a správě pohledávek. Spolupracuje také se společností DC Group s. r. o.
Ing. Karel Varmužka
Manažer kvality, Konzultant a lektor systému managementu kvality v automobilovém průmyslu
RNDr. Igor Němec
Pracuje jako poradce a konzultant v oblasti ochrany osobních údajů jako je problematika GDPR a DPO.V letech 2005 až 2015 působil jako předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů a v letech 2007 až 2013 byl místopředsedou pracovní skupiny pro ochranu údajů WP 29. V současné době je předsedou dozorčí rady GDPR Solutions a.s.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.