Vladimír Vaněk

Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.

Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.

Další autoři

Mgr. Bc. Pavel Urbaczka

Pavel Urbaczka je advokát a spoluzakladatel advokátní kanceláře Blockchain Legal, která se jako jedna z prvních v ČR věnuje propojení práva a moderních technologií včetně kryptoměn. Poskytuje poradenství investorům a firmám přijímajícím platby v digitálních měnách. Ve své praxi se věnuje projektům, které rozšiřují povědomí o kryptoměnách a dokazují jejich budoucí společenský význam. Dříve pracoval řadu let v jedné z pražských advokátních kanceláří.

PhDr. Miroslava Schöffelová

Mgr. Bc. Štěpán Štarha

Štěpán Štarha je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel & Partners.Je také spoluautorem soukromoprávní části metodiky Ministerstva vnitra a komentáře k zákonu o registru smluv. V rámci advokátní kanceláře se specializuje na oblast smluvního práva, práva duševního vlastnictví, práva informačních systémů a telekomunikací a na mezinárodní právo soukromé.  

JUDr. Ing. Martin Adamec

Martin Adamec působí jako interní doktorand na katedře správního práva a správní vědy Právnické fakulty UK a současně v AK Gřivna & Šmerda, s. r. o. Ve své praxi se zabývá obecným správním právem, správním řízením a zejména správním trestáním právnických osob. Je autorem několika článků a odborných statí.

Ing. Václav Krajňák

Václav Krajňák je digitální marketér, podnikatel a bývalý programátor. Pomáhá podnikatelům a malým firmám napříč obory zavést strategie a systémy na maximalizaci úspěchu v jejich online aktivitách.V roce 2000 objevil internet jako programátor, od té doby založil několik firem (tvorba webových stránek a internetových projektů, e-shop s DVD). V roce 2010 se zaměřil na marketing, založil službu na automatizaci marketingu a prodeje. Soustředí se na získávání nových zákazníků a poptávek pro sebe i své klienty. Své zkušenosti od roku 2014 sdílí v podcastu Strategické zisky a na blogu Clipsan.

Ing. Hana Juráňová

Hana Juráňová je daňovou poradkyní a auditorkou.Dlouhodobě se zabývá problematikou veřejné správy v oblasti organizace řízení, kontrol a přezkumů, poskytování a přijímaní dotací, účetnictví, daňových povinností, systémů inventarizace majetku a závazků atd. Jako akreditovaná lektorka působí 10 let.