Jak provádět systematický sběr informací o trhu, konkurenci a nových trendech

Informace, které Vám přinese správně provedený marketingový průzkum, se stanou skutečným přínosem pro Vaše prodejní aktivity a pomohou tak zajistit Vaší firmě náskok před konkurencí.

Osvojte si toto know-how na našem semináři: Jak udělat marketingový průzkum a využít jeho výsledky v prodeji?

Více informací se dozvíte pod tímto odkazem zde.

Další články

Omezení odkladů školní docházky: novela míří do Senátu

Zásadní zlom nastal v přípravě poslanecké novely školského zákona – Sněmovna ji totiž schválila, a to i s pomocí hlasů opozice. Má...

Od 1. 7 2025 se mění podmínky zdanění nemovitostí

Lhůta pro osvobození Od 1. 7. 2025 se nově bude danit jen první dodání nemovitosti po kolaudaci nebo po provedené...

Flexinovela zákoníku práce schválena: Změny platí už od 1. 6.

Poslanecká sněmovna schválila v pátek 7. března dlouho očekávanou flexibilní novelu zákoníku práce. V jaké podobě byla novela přijata? A jaké...

Převod financování nepedagogů na zřizovatele se odkládá na 1. 1. 2026

Převedení financování nepedagogů na zřizovatele škol vyžaduje více času. Ministr školství odložil účinnost této změny na 1. 1. 2026.

Nová slovenská daň potrápí i české firmy

Slovensko od 1. 4. 2025 zavádí daň z finančních transakcí, která se týká i českých subjektů.

AI Akt poprvé v akci od 2. 2. 2025

Od srpna 2024 je v platnosti AI Akt – nařízení, které stanovuje jednotná pravidla pro využívání umělé inteligence v Evropské...