Naši autoři a lektoři

Dlouhodobě spolupracujeme s týmem renomovaných odborníků, kteří vám prostřednictvím našich publikací, časopisů, seminářů a dalších vzdělávacích kurzů předávají vždy nejaktuálnější a ověřené informace. Naši autoři a lektoři jsou špičkami ve svých oborech, zkušení a respektovaní experti, jejichž cílem je poskytnout vám právě takové rady, díky nimž se neztratíte v labyrintu legislativy, měnících se povinností a nových rizik. Vždy rádi zodpovědí vaše dotazy a vždy jim bude záležet na vaší zpětné vazbě.


Zdeněk Křížek

Zdeněk Křížek je absolventem obchodní akademie.Do roku 1998 pracoval ve vedoucích pozicích na ČSSZ, kde se zabýval problematikou exekučního řízení ve věcech pojistného na sociální zabezpečení a nemocenského pojištění. Od roku 1999 pracuje v renomované účetní společnosti, kde se věnuje pracovněprávní problematikou, personalistikou a vedením mzdového účetnictví pro zaměstnavatele a OSVČ. Zdeněk Křížek působí jako dlouholetý lektor personalistiky a mzdového účetnictví pro personální a školící agentury. Kromě této lektorské činnosti publikuje do odborných časopisů. 

Mgr. Zbyněk Lakomý

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti.Vede semináře zaměřené na rozvoj osobnosti a zabývá se následujícími tématy: typologie osobnosti, time management, emoční inteligence, psychická odolnost, zvládání stresu a předcházení syndromu vyhoření, work-life balance, pozitivní psychologie, mozkový jogging a mentální mapování, asertivita a obrana proti manipulaci. 

Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM

Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce).Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.

Mgr. Jan Slezák

Je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, dříve pracoval na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, v poradenské společnosti OTIDEA a téměř deset let v manažerských pozicích pražských městských společností. V současnosti působí jako poradce v advokátní kanceláři KGS legal. Za svou dosavadní kariéru prošel všechny tři hlavní větve zakázkové praxe – dohledovou, poradenskou i zadavatelskou. Ve své nynější činnosti se specializuje na zajištění externí právní služby veřejným i sektorovým zadavatelům pro všechny oblasti nákupu i investic. Je místopředsedou výkonného výboru Asociace pro veřejné zakázky a členem redakční rady časopisu Veřejné zakázky v praxi.

Jan Petr

Jan Petr se věnuje digitalizaci už třicet let. Byl přitom, když Software602 prodal stotisíc textových editorů, byl prvním zaměstnancem a zároveň ředitelem firmy EDITEL, která realizovala projekty elektronické bankovnictví a EDI. Byl partnerem firmy Deloitte pro Management Consulting. Následně se vrátil do Software602 jako ředitel a byl při spuštění Datových schránek i CzechPOINT. Pracoval na Magistrátu hlavního města Prahy jako ředitel sekce digitalizace a řízení. V současné době pracuje v Digitální a informační agentuře v odboru hlavního architekta a koordinuje činnost zavádění Zákona 12/2020 Sb. o právu na digitální služby.

Ing. Vladimír Zdražil

Ing. Vladimír Zdražil je členem metodické rady Svazu účetních, působí v oboru účetnictví od roku 2007 a dlouhodobě se věnuje lektorské činnosti a vedení účetnictví.

Ing. Aleš Mandák, ALog.

Poradce v oblasti logistiky, nákupu, plánování, výroby a LEAN, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. V Logistické akademii zajišťuje procesy a problematiku především LEAN procesů a Supply Chain: SCM, nákup, výroba, plánování, skladování, LEAN procesy, APS, WMS, mapování procesů a toků a další.

Mgr. Mojmír Florian

Mojmír Florian po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze působil v advokacii, poté téměř deset let v různých funkcích na Úřadu městské části Praha 2, kde se mj. zabýval zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatelské praxe. Od roku 2012 pracuje na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, počínaje rokem 2014 jako ředitel Odboru veřejných zakázek II, jehož hlavní agendou je vedení správních řízení ve věci přezkoumání úkonů zadavatelů podle zákona o zadávání veřejných zakázek.

Jiřina Srnková

Accounting Team Leader, PKF APOGEO Accounting, s.r.o. Jiřina nastoupila do skupiny PKF APOGEO v dubnu 2019 na pozici Senior Accountant. Od října roku 2019 postoupila na pozici Accouting Team Leader. Její tým se zabývá se účtování klientů dle ČÚS a specializuje se na účtování bank a finančních institucí. Dále řeší ad hoc zakázky pro nové klienty.

Ing. Martin Kučera, Ph.D.

Mgr. Michal Klapal

Mgr. Michal Klapal je etoped a terapeut orientovaný na lidské vztahy a behaviorální patologii. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2010. Vystudoval Speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. V minulosti pracoval jako etoped v Dětském diagnostickém ústavu, kde působil několik let jako vedoucí Střediska výchovné péče, a jako ambulantní etoped. Profesně se pohyboval v soukolí mateřské a základní školy i gymnázia. Aktuálně působí jako terapeut v Manželské a rodinné poradně v Hradci Králové a externě vyučuje na vysoké škole.