Logo AIVD
Seminář

Seminář: Daně aktuálně: Změny, daňová kontrola a optimalizace v roce 2016

EET – kontrolní hlášení – daně z nemovitých věcí – změny v DPH – daně z příjmů - dopady daňových novinek v praxi

Termín: 9. 6. 2016
Místo konání: Alpin Avion*** - Praha 4 - Krč

Daně v letošním roce procházejí řadou významných změn. Nejvýznamněji se nejen mediálně projednávají první dopady kontrolního hlášení a chystaná velká změna – elektronická evidence tržeb. Změny se však týkají také daní z nemovitých věcí, daní z příjmu nebo DPH. Vyznat se v nich je kvůli Vaší odpovědnosti ve firmě klíčové a vyžaduje neustálé sledování nové legislativy.
 
Netápejte a načerpejte všechny potřebné informace v oblasti daní za tento rok. Postačí Vám jediný den! Klíčoví zástupci z Generálního finančního ředitelství, ale také odborníci z praxe Vám zprostředkují cenné informace, rady a tipy! Navíc se mezi prvními dozvíte, jaké novinky se u daní chystají na rok 2017! Rozlučte se s obavami z neznalosti daní!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Záměr semináře

    Jako účastníci praktického semináře si ucelíte přehled v celé šíři daňové problematiky. Od předních odborníků načerpáte aktuální informace a zejména řadu praktických rad. Nejen v případě kontrolního hlášení budete prakticky poučeni o nejčastějších chybách a jejich řešení. Kurz napomůže rozšířit a zpřesnit informace ve změnách v daních tohoto roku, avšak nabídne také stručný výhled do roku následujícího. Další část bude věnována daňové kontrole a poslední úsek daňové optimalizaci.

     

    Hlavní benefity účasti na semináři? Maximální informační a praktický přínos – kvalifikovaní odborníci z GFŘ a praxe – minimální nároky na Váš čas

     

    Všechny důležité změny shrneme pro Vás pohodlně na jednom místě a s praktickými doporučeními. Těšíme se na Vaši účast! Další informace naleznete v záložce Program.

    Komu je kurz určen                                

    Seminář je určen primárně pro zaměstnance finančních a účetních oddělení firem, dále pro daňové poradce a konzultanty. Všechny tyto osoby se musí z důvodu svého zaměstnání orientovat v novinkách a změnách v DPH a dalších daních. Potřebují s předstihem načerpat nové znalosti a praktické dovednosti v dané problematice, aby se vyvarovaly chybám a následným sankcím.

    Koho nejvíce obohatí účast na praktickém semináři?

          • finanční a obchodní ředitele
          • hlavní a mzdové účetní
          • top management
          • jednatele firem
          • auditory
          • daňové poradce

    Další informace

    Každý účastník akce obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

    Program semináře

    Praktický seminář začíná v 9:00, předpokládané ukončení programu je cca do 16:00. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

    Dnem Vás provedou tito vystupující

    • JUDr. Jana Volková, právnička a metodička Generálního finančního ředitelství, odbor nepřímých daní, specialistka na mezinárodní vymáhaní a DPH
    • Ing. Zdeněk Burda, daňový a účetní poradce, člen Komory daňových poradců, působil v disciplinární komisi a na Prezidiu KDP, nyní jednatelem společnosti BD Consult, s.r.o., zaměřené např. na spory se správci daně, hojně publikuje a přednáší
    • Ing. Mgr. Jan Krejsa, senior advokát v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, specialista na daňové právo, mezinárodní strukturování transakcí, obchodní právo a další oblasti

    Výběr z programu – 3 hlavní bloky

    1. Změny v daních pro rok 2016 a výhled do roku 2017 – JUDr. Jana Volková

      • Jaké změny v daních byly v tomto roce provedeny a co nás stále čeká?
          • EET a kontrolní hlášení aneb čemu se vyhnout a jak se připravit?
          • Změny v DPH
          • Novinky u daně z příjmů
          • Změny v dani u nemovitých věcí
      • Jaké hlavní daňové novinky přijdou v roce 2017?

     

    2. Daňová kontrola: příprava, hladký průběh, řešení problémů – Ing. Zdeněk Burda

      • Jak se připravit na zahájení a ukončení kontroly
      • jaká jsou práva a povinnosti daňových subjektů a správce daně při kontrole

      • Má právo správce daně požadovat výstupy z účetnictví v elektronické podobě?

      • Jaký je rozdíl mezi neformální komunikací správce daně s daňovým subjektem telefonicky či e-mailem a datovou schránkou

      • Jak je to se zapůjčením dokladů správci daně při kontrole a jejich vrácením

      • Máme právo nahrávat si jednání se správcem daně?

      • Důkazní břemeno při kontrole – co musí prokazovat daňový subjekt a co správce daně?

     

    3. Daňová optimalizace – Ing. Mgr. Jan Krejsa

      • Jak legálně snížit daně a na co si dát v praxi pozor

    Časový harmonogram

    • 8:30–9:00 – Registrace účastníků

     

    • 9:00–11:30 – Dopolední blok s diskusemi

     

    • 11:30–12:15 – Teplý oběd

     

    • 12:15–14:30 – Polední blok s diskusemi

     

    • 14:30 –15:00  Coffee break

     

    • 15:00–16:00 – Odpolední blok s diskusemi

     

    (změna programu vyhrazena)

    Ing. Zdeněk Burda

    Daňový a účetní poradce. Po absolvování Vysoké školy ekonomické v Praze působil několik let v odborném školství. Od roku 1995 je členem Komory daňových poradců, kde postupně působil v disciplinární komisi i v Prezidiu KDP. Nyní je členem sekce správy daní a zkušebním komisařem KDP. V současnosti je jednatelem společnosti BD Consult, s.r.o. zaměřené na daňové poradenství a zastupování klientů při sporech se správci daně (včetně soudních řízení). Má za sebou bohatou publikační a přednáškovou činnost.

    Mgr. Ing. Jan Krejsa

    Jan Krejsa působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností. Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

    JUDr. Jana Volková

    JUDr. Jana Volková je metodičkou na Generálním finančním ředitelství oddělení DPH. JUDr. Jana Volková je metodičkou na Generálním finančním ředitelství oddělení DPH. Dříve pracovala v oddělení mezinárodního vymáhání v rámci zemí EU a smluvních států OECD s užitím daňového řádu. Ve své dosavadní lektorské praxi se zaměřuje zejména na oblast finančního práva, a to i s mezinárodním prvkem. Poskytuje též školení v oblasti nového občanského zákoníku, přímých či nepřímých daní - zejména pak DPH, daňového řádu a všeobecně základů práva. Absolvovala 9 let právní praxe v advokacii i ve státní správě.

    Alpin Avion*** - Praha 4 - Krč

    Konferenční prostory Alpin Edu -  v areálu hotelu Alpin Avion*** - webové stránky zde.

     

    Adresa

    HOTEL ALPIN AVION

    PragWay a.s.

    Budějovická 635/69

    140 00  Praha 4 - Krč

    Odkaz na mapu zde.

    GPS kódy: Loc: 50°2'21.934"N, 14°27'29.891"E

    Kudy?

    a) z Hlavního nádraží

      • metrem z Hlavního nádraží – trasa C (červená) do stanice metra Kačerov cca 14 minut - odtud 2 minuty chůze

    b) z nádraží Holešovice

      • metrem ze stanice Nádraží Holešovice - trasa C (červená) do stanice metra Kačerov cca 20 minut a odtud 2 minut chůze

    c) z autobusového nádraží Florenc

      • metrem – trasa C (červená) do stanice metra Kačerov cca 16 minut a odtud 2 minut chůze

     

    PARKOVÁNÍ:

    Parkovat lze ve dvoře hotelu za poplatek 60 Kč nebo hned z druhé strany hotelu v ulici Čerčanská, kde je další vstup do areálu hotelu. Zaparkovat lze také kdekoliv v přilehlých ulicích. Nejsou tam zóny. Hotel je situován 150 metrů od stanice metra Kačerov, doporučujeme volit dopravu metrem.

     


    Také doporučujeme