Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Event management v kostce

Jak dělat skvělé eventy a vyjít s budgetem

Termín: 28. 3. 2019 - 12. 4. 2019
Lektor: Jakub Choutka
Místo konání: Hotel Troja

Zodpovídáte za organizaci firemních akcí, jejich přípravu, rozpočet, produkční zajištění, propagaci a vyhodnocení? Očekává se od vás jejich kreativní ztvárnění? Přinášíme vám komplexní originální vzdělávací program, který vám poskytne ucelený soubor informací, jak úspěšně zvládnout organizaci jednoduchých i náročnějších eventů realizovaných vaší firmou. Zkušený event manager s více než dvacetiletou praxí a řadou ocenění vám předá ty nejdůležitější poznatky z praxe a poradí, jak vyjít s budgetem.

10 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl kurzu

    Vzdělávací kurz Event management v kostce představuje ucelený vzdělávací program, který účastníky provede všemi aspekty, povinnostmi a nástrahami event marketingu a event managementu, tj. od plánování, včetně kreativní ideje eventu, přípravu, přes tvorbu rozpočtu, legislativní povinnosti, samotnou realizaci a propagaci eventu, až po jeho vyhodnocení. Kurz vede zkušený lektor Jakub Choutka s více než dvacetiletou praxí a řadou ocenění. 

    Účastníci se rovněž dozví, jak pracovat s budgetem a kde se rozhodně nevyplatí šetřit. Zároveň obdrží checklisty s přehledem zásadních věcí, bez nichž se hladký chod jakékoli akce neobejde.

    Klikněte zde pro detailní program kurzu.

    Výhody kurzu:

    • Osvojíte si systematický přístup k pořádání akcí a budete mít vše pod kontrolou
    • Poradíte si s rozpočtem, dozvíte se, kde ušetřit
    • Definujete si své účastníky a přijdete na to, jak naplnit jejich očekávání
    • Ovládnete harmonogram akce aneb vše musí dávat smysl
    • Naučíte se vybrat originální místo konání, vyvoláte u účastníků efekt překvapení
    • Plně využijete marketingový potenciál eventů i v online prostředí
    • Zjistíte, jak uspořádat event s přidanou hodnotou pro vaši firmu

    Komu je kurz určen

    Kurz je určen event managerům, koordinátorům firemních akcí, personalistům, managerům, asistentům/kám a dalším pracovníkům zodpovědným za pořádání firemních akcí a prezentaci firmy navenek.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně vzdělávacího kurzu jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. 

    PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

    1. Modul (Workshop) – 28. 3. 2019, 13-17h 

    1. Kdo je můj účastník? Co chce a očekává? Co je event marketing a jeho smysl?
    2. Základ úspěšného eventu – projektový tým, rozpočet, místo a harmonogram akce
    3. Druhy eventů podle zaměření na cílovou skupinu
    4. Stanovení jasných cílů podle druhu eventu
    5. Struktura prezentace eventových projektů
    6. Finanční zdroje a stanovení rozpočtu
    7. Dodavatelské zdroje (technika, lokace, catering, umělecké vystoupení atd.)
    8. Časový harmonogram příprav
    9. Workshop – skupinová realizace podle zadání vzorového eventu

    2. Modul (Workshop) – 2. 4. 2019, 13-17h

    1. Sestavení týmu, plánování a časový harmonogram realizace
    2. Koordinace týmu a spolupráce jednotlivých složek
    3. Dodržování rozpočtu, cash flow, evidence nákladů
    4. Kreativní práce v rámci eventů
    5. Vlastní odbavení akce + nejčastější chyby
    6. Ukázky konkrétních realizací s příkladem řešení nestandardních situací
    7. Uzavření a vyhodnocení – dotazníky a další možnosti měření úspěšnosti
    8. Post-eventová komunikace s hosty
    9. Vyhodnocení s klientem a vyhodnocení s teamem
    10. Pokračování workshopu ve skupinách, rozpracování plánovaného eventu do realizační fáze a následného vyhodnocení.

    3. Modul (závěrečný test s výběrem z možných odpovědí) – do 12. 4. 2019

    – Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu 

     

    Jakub Choutka

    Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku. Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku. 

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa

    Také doporučujeme