Cíl semináře:
Cílem semináře je na praktických příkladech a ukázkách z běžné praxe předat použitelné know-how jak sbírat, třídit a evidovat nezbytná data z každodenních procesů a činností, zejména ve správě stavebních objektů, a to v běžném tabulkovém editoru MS Excel.
Posluchač se naučí v praktických cvičeních tvorbě přehledných tabulek vytvářet plán údržby a revizních činností s možností okamžitého třídění dat (filtrování) a definici požadované informace. Na praktických příkladech může posluchač následně nabyté poznatky ihned praktikovat na vlastních objektech a činnostech. Dále se posluchači seznámí s nejčastějšími chybami při práci s tabulkovými editory a dále pak s některými dostupnými drobnými nástroji, které jim mohou usnadnit jejich každodenní práci v oblasti řízení podpůrných činností – facility managementu.
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen:
Webinář je určen každému správci nemovitého i movitého majetku a zejména provozním manažerům, kteří se zabývají podpůrnými procesy, a to v jakémkoliv segmentu. Je tak určen pracovníkům v průmyslu, službách i státní správě a samosprávě, neboť základní principy FM služeb a příkladová data ze semináře jsou obecně platná a použitelná všeobecně.
Další informace:
Každý účastník obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou elektronické materiály, občerstvení a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.