Logo AIVD
Seminář

Seminář: Excel – Váš pomocník při správě budovy

Jak ukládat a evidovat data ve facility managementu

Termín: 19. 7. 2017
Lektor: Jan Talášek
Místo konání: Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Řada facility manažerů a správců budov nemá možnost využívat informačním systémy typu CAFM. Přesto mohou velmi efektivně využívat dostupná data v jednoduchých tabulkách. Seminář seznámí účastníky s rozsahem dat pasportizačních i provozních a na praktických příkladech je naučí vytvořit tabulkové přehledy ve správné formě a následně je využívat v každodenní praxi. Zjednodušte si svou práci díky Excelu a ušetřete čas.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Cílem semináře je na praktických příkladech a ukázkách z běžné praxe předat použitelné know-how jak sbírat, třídit a evidovat nezbytná data z každodenních procesů a činností, zejména ve správě stavebních objektů, a to v běžném tabulkovém editoru MS Excel.

Posluchač se naučí v praktických cvičeních tvorbě přehledných tabulek vytvářet plán údržby a revizních činností s možností okamžitého třídění dat (filtrování) a definici požadované informace. Na praktických příkladech může posluchač následně nabyté poznatky ihned praktikovat na vlastních objektech a činnostech. Dále se posluchači seznámí s nejčastějšími chybami při práci s tabulkovými editory a dále pak s některými dostupnými drobnými nástroji, které jim mohou usnadnit jejich každodenní práci v oblasti řízení podpůrných činností – facility managementu.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen:

Webinář je určen každému správci nemovitého i movitého majetku a zejména provozním manažerům, kteří se zabývají podpůrnými procesy, a to v jakémkoliv segmentu. Je tak určen pracovníkům v průmyslu, službách i státní správě a samosprávě, neboť základní principy FM služeb a příkladová data ze semináře jsou obecně platná a použitelná všeobecně.

Další informace:

Každý účastník obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou elektronické materiály, občerstvení a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

OBSAH CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30)

1. Úvod:
   • Data a informace pro facility management a FM služby
      i. Statická data
      ii. Dynamická data
   • značení a kódování prvků (konkrétní příklady z praxe a návody na zavedení dle druhů objektů)
   • sdílení dat a SW nástroje pro sdílení dat
   • nejčastější chyby v tvorbě a obsahu tabulek MS Excel/Calc
2. Tvorba tabulek a naplnění daty
   • Pasportizační data (Budovy, Pozemky, TZB a zařízení, číselníky…)
   • Procesní data (Havárie a události, Požadavky HD, Zakázky, Revize…)
   • Přílohy a připojená dokumentace, grafická výkresová data – využití hyperlinkových funkcí SW nástrojů
   • Podmíněné formátování a jeho konkrétní využití v datech
3. Práce s daty – filtrování a výběr dat v MS Excel/Calc, tvorba požadované informace…
4. Ostatní:
   • Importy plánů v MS Excel do MS Outlook
   • Nástroje pro tvorbu diagramů workflow
   • Potenciál využití vytvořených tabulek pro import do CAFM systémů
   • Grafické nástroje a možnosti tvorby doplňkových grafických dat

Jan Talášek

Jan Talášek je manažerem CAFM a odborným konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu a dílčí oblasti, jako je sběr dat a tvorba pasportizačních dat. Dále se zaměřuje na metodickou podporu značení a kódování a na integrační vazby mezi CAFM, dalšími informačními systémy a grafickou prezentací ve formátech CAD a GIS. Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA CZ a působil také jako člen jejího představenstva. Je držitelem certifikátu facility manažer, získaného na VŠE Praha a znalcem v oboru oceňování nemovitostí, získaném na Institutu Franka Dysona – Vysoké školy realitní v Brně. Přednáší na řadě vysokých škol problematiku SW podpory facility managementu. Pravidelně vystupuje se zkušenostmi ze zavádění CAFM systémů na odborných konferencích a seminářích. O zkušenostech se SW podporou se rovněž dělí s posluchači několika akreditovaných kurzů v ČR.

Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Mapa