Logo AIVD
Konference

Zadávací řízení 2019: Nejasnosti po elektronizaci aneb Den pro zakázkáře

Odborné setkání s exkluzivními řečníky – Rady pro zadavatele a dodavatele

Termín: 21. 5. 2019
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Celé dny se ve vaší organizaci staráte o veřejné zakázky, nechte nyní nás postarat se o vás! Již XV. tradiční setkání pod záštitou časopisu Veřejné zakázky v praxi vnese jasno do palčivých témat (elektronické podepisování a další trable po elektronizaci, nová výkladová praxe, změny smluv…), ale bude také příjemným setkáním „zakázkářů“ z celé ČR, kteří sdílejí podobné strasti.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr odborného setkání

Jak jste se sžili s povinnou elektronickou komunikací v zadávacím řízení? Jak „válčíte“ s elektronickými podepisováním, problematikou originálů a kopií, elektronickým nástrojem anebo s otevíráním obálek? A co změny smluv?

Nevíme, jak vám, ale nám připadá život současného „zakázkáře“ opravdu náročný. A tak vás srdečně zveme na XV. odborné setkání pod hlavičkou časopisu Veřejné zakázky v praxi, které vnese jasno do vašich současných problémů. Vycházeli jsme z pozitivních ohlasů a spokojenosti účastníků dřívějších setkání a pozvali pro vás nejlepší lektory s cenným know-how: Vlastimila Fidlera, Markétu Adámkovou, Jana Lašmanského a další. Navíc vás čeká jedno speciální vystoupení: zkušená koučka Zdenka Tmějová poradí, jak zvládat vaši komplikovanou práci v oblasti veřejných zakázek a nevyhořet.

Přáli bychom si, aby odborné setkání bylo pro vás užitečným souhrnem důležitých informací v ten pravý čas. Chybět nebude ani to nejdůležitější z nové výkladové praxe. Rady, tipy, fungující řešení a odpovědi na dotazy, zkrátka vše pro vaši větší jistotu a menší stres v zadávacím řízení.

+ BONUS: Aktuální záznam webináře o elektronickém podepisování v ZŘ v hodnotě 2490 Kč zdarma!

Komu je akce určena                                     

Odborné setkání je určeno zadavatelům veřejných zakázek, zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst.

Důležité bude z druhé strany odborné setkání také pro dodavatele-účastníky zadávacích řízení, a konečně pro odbornou veřejnost.

Další informace

Každý účastník odborného setkání obdrží CERTIFIKÁT. V ceně vstupného jsou samozřejmě podkladové materiály, občerstvení a oběd. Odkaz na bonus = úplný záznam webináře obdržíte po přihlášení k účasti na odborném setkání. 

Program odborného setkání pod záštitou Veřejných zakázek v praxi

Konkrétní rady vám poskytnou odborníci s hlubokou znalostí problémů zadavatelů a dodavatelů:

  • Vlastimil Fidler, ředitel odboru práva veřejných zakázek z MMR
  • Markéta Adámková, vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek MMR
  • Jan Lašmanský, renomovaný advokát s bohatými zkušenostmi v oblasti veřejných zakázek
  • Adéla Havlová, známá advokátka se specializací na problémy zadavatelů a dodavatelů
  • Zdenka Tmějová, zkušená koučka a psycholožka
  • … a další renomovaní odborníci

Zaměří se na aktuální témata z vaší praxe, především:

  • Komplikace po elektronizaci – podepisování; originály vs. kopie; elektronický nástroj; otevírání obálek a další palčivá místa
  • Nová výkladová praxe soudů a ÚOHS k zákonu o zadávání veřejných zakázek
  • Vybrané aspekty hodnocení nabídek
  • Změny smluv a předběžné tržní konzultace aktuálně
  • Ze života zakázkáře: Jak ustát stres a nevyhořet – rady, tipy, návody

Odborné setkání začíná v 9 hodin (registrace od 8:30), předpokládané ukončení programu je do cca 15:30 hodin (dle rozsahu diskuse).

Po bohatém obědě formou bufetu bude následovat losování o zajímavé ceny.

V závěru každého vystoupení bude následovat prostor pro dotazy, diskusi, vaše názory a sdílení zkušeností.

Těšíme se na vás!

Mgr. Adéla Havlová, LL.M.

Partnerka advokátní kanceláře Havel & Partners se specializuje na oblast veřejného sektoru, právo nemovitostí a stavebnictví, otázky vyvlastnění, právo společností a obchodní právo. V advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners je zároveň spoluodpovědná za poskytování právních služeb německy hovořící klientele. V oblasti veřejného sektoru se zaměřuje zejména na právo veřejných zakázek a koncesí, projektů PPP, právo veřejné podpory; zvláštní specializaci pak představuje oblast dopravy (od výstavby infrastruktury po zajišťování veřejných služeb v přepravě cestujících), dále oblast IT, zdravotnictví, nákupu investičních celků, výstavby, pojišťovnictví, bankovních a finančních služeb, ale i mediálních a dalších odborných poradenských služeb. Poskytuje poradenství dodavatelům, zejména při přípravě nabídek, při účasti v zadávacích řízeních a při jednáních o smlouvách, jakož i v námitkových a přezkumných řízeních před ÚOHS a ve správním soudnictví. Dále poskytuje poradenství veřejným a sektorovým zadavatelům při přípravě a komplexní organizaci zadávacích řízení dle zákona o veřejných zakázkách a koncesního zákona, včetně centrálního a sdruženého zadávání, zadávání rámcových smluv a opcí, vedení jednacích řízení s dodavateli, podpory při plnění publikačních povinností, jakož i řešení následných otázek spojených s realizací zakázek. Kromě toho poskytuje dílčí právní stanoviska či zajišťuje zastupování v přezkumných správních a soudních řízeních. Pravidelně přednáší v rámci odborných konferencí a seminářů a publikuje v odborných časopisech.

Mgr. Jan Lašmanský, LL.M.

Je spoluzakladatelem advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners. Narodil se v Chrudimi a vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně (2002). V roce 2010 získal titul LL.M. Advokátní zkoušky složil v roce 2006. Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Honza působil v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializoval na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru. Jan má rovněž rozsáhlé zkušenosti s obchodněprávními konzultacemi (obchodní a závazkové právo a M&A) a zastupováním před soudy. V roce 2011 obdržel ocenění Asociace pro podporu projektů partnerství veřejného a soukromého sektoru za činnost v oblasti PPP v České republice. Je členem právní komise Sdružení odboru vodovodů a kanalizací ČR (SOVAK). Jan se podílel na přípravě části důvodové zprávy k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek (část RIA) a na zpracování připomínek v legislativním procesu za různé odborné spolky. Má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností, a to v rámci několika vzdělávacích institucí. Publikuje články v odborných časopisech, aktivně se věnuje přednáškové činnosti na konferencích a vede specializovaná školení.

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorem veřejnozakázkové legislativy, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek účinného od 1. 10. 2016. Jako metodik veřejných zakázek se věnuje otázkám výkladu a aplikace zákona a přednáškové činnosti. Patří k našim nejoblíbenějším lektorům.

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti. Vede semináře zaměřené na rozvoj osobnosti a zabývá se následujícími tématy: typologie osobnosti, time management, emoční inteligence, psychická odolnost, zvládání stresu a předcházení syndromu vyhoření, work-life balance, pozitivní psychologie, mozkový jogging a mentální mapování, asertivita a obrana proti manipulaci. 

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme