Logo AIVD
Seminář

Seminář: Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon

Jak po telefonu dostanete to, co chcete

Termín: 21. 7. 2015
Lektor: Jiří Nejedlý

Udržení ziskovosti se v dnešní době stává malým zázrakem. Konkurenční tlak sílí a stále více firem zkouší různé formy prodeje, aby přesvědčili zákazníky a dosáhli tak co největšího profitu. Tento kurz založený na základě dlouholetých zkušeností úspěšných prodejců Vám za pomoci konkrétních, přehledných a praktických tipů nabídne možnosti, jak zvýšit vaše šance při prodeji, reklamacích zákazníků i obhajování obchodních podmínek. Naučíte se excelentním vyjednávacím schopnostem!

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    První dojem je důležitý nejen při osobním setkání, ale také při telefonickém rozhovoru. Překonání bariéry, kterou váš komunikační partner staví, není nesplnitelné. I zamítavý postoj nabízí jedinečnou příležitost k prodeji včetně budování reflexů proti nejčastějším námitkám. Přesvědčte zákazníka, že vámi nabízený produkt mu přinese co největší užitek.

    Cílem semináře Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon je pochopit a na konkrétních případech si připomenout know-how, které pomáhá řadě prodejců připravit úspěšnou strategii pro případ argumentace po telefonu. Naučíte se také, jak lépe obhájit vlastní cenu i obchodní podmínky.

    Díky tomuto kurzu poznáte vyjádřená i skrytá očekávání zákazníka. Ujasníte si pravidla komunikace po telefonu a zjistíte, jak použít veškerý slovní potenciál: důraz, rychlost, rytmus i hlasitost. Pomocí klíčových otázek se zorientujete v přání zákazníka a ujasníte si, co během rozhovoru nikdy neříkat. Naučíte se zvládat náročné situace i to, jak usměrnit projev určitého typu klientů.

     

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefonje určen obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, KAM a projektovým manažerům, kterým není lhostejný výkon firmy.

     

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

    1. Vaše role a vztahy se zákazníky
    2. Telefonní prodejní proces
    3. 3 fáze prodeje po telefonu
    4. 6 pravidel úspěšného prodeje po telefonu
    5. Kdy končí prodej a začíná vyjednávání
    6. Příprava na telefonát a jeho načasování
    7. Pozdrav a představení
    8. Proč lidé kupují
    9. Jak překonat nezájem zákazníka a úspěšně navázat hovor
    10. Zapojte to nejlepší, co je ve vašem hlasu
    11. Umění naslouchat
    12. Umění správně se ptát
    13. Prodej užitku, tj. efektivní argumentace
    14. Jak přistupovat k odmítnutí – metoda otevřených dveří
    15. Jak se vypořádat s námitkami na cenu
    16. Jak rozpoznat nákupní signály a pracovat s nimi
    17. Pozor na klíčová slova – co říkat a co neříkat
    18. Jak vyjednat potřebné podmínky a uzavřít prodej

    Jiří Nejedlý

    Jiří Nejedlý působí jako interní trenér obchodního týmu Office DEPOT, s.r.o. CZ/SK a zároveň jako profesionální kouč a trenér v oblasti profesního rozvoje. Absolvent PřF UK Jiří Nejedlý disponuje 25 lety praxe v obchodních pozicích českých i mezinárodních firem (výpočetní a kancelářská technika, IT služby, drogistické zboží, luxusní psací potřeby, nábytek, kancelářské potřeby, materiál pro výtvarníky a restaurátory, reklamní předměty, outsourcing služeb). Jeho pracovní náplní bylo vedení a motivace obchodního týmu, péče o stávající klienty, získávání nových klientů, uzavírání objednávek, vyjednávání podmínek smluv, vymáhání pohledávek, prezentace služeb. 14 let působí zároveň jako interní trenér obchodních týmů a liniového a středního managementu společnosti Papirius a Office DEPOT s.r.o, v ČR a SR. Jeho pracovní náplní je zaškolování a rozvojový trénink obchodníků a ASM, individuální koučink v terénu a trénink liniového a středního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn.  Má vlastní trenérskou a koučovací praxi (10 let). Ve všech oblastech využívá nejnovější trendy v oblasti vzdělávání a svoje know-how, vycházející z 25 let zkušeností z českých i mezinárodních obchodních společností.

    Také doporučujeme