Logo AIVD
Seminář

Seminář: Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon

Jak po telefonu dostanete to, co chcete

Termín: 21. 7. 2015
Lektor: Jiří Nejedlý

Udržení ziskovosti se v dnešní době stává malým zázrakem. Konkurenční tlak sílí a stále více firem zkouší různé formy prodeje, aby přesvědčili zákazníky a dosáhli tak co největšího profitu. Tento kurz založený na základě dlouholetých zkušeností úspěšných prodejců Vám za pomoci konkrétních, přehledných a praktických tipů nabídne možnosti, jak zvýšit vaše šance při prodeji, reklamacích zákazníků i obhajování obchodních podmínek. Naučíte se excelentním vyjednávacím schopnostem!

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

První dojem je důležitý nejen při osobním setkání, ale také při telefonickém rozhovoru. Překonání bariéry, kterou váš komunikační partner staví, není nesplnitelné. I zamítavý postoj nabízí jedinečnou příležitost k prodeji včetně budování reflexů proti nejčastějším námitkám. Přesvědčte zákazníka, že vámi nabízený produkt mu přinese co největší užitek.

Cílem semináře Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon je pochopit a na konkrétních případech si připomenout know-how, které pomáhá řadě prodejců připravit úspěšnou strategii pro případ argumentace po telefonu. Naučíte se také, jak lépe obhájit vlastní cenu i obchodní podmínky.

Díky tomuto kurzu poznáte vyjádřená i skrytá očekávání zákazníka. Ujasníte si pravidla komunikace po telefonu a zjistíte, jak použít veškerý slovní potenciál: důraz, rychlost, rytmus i hlasitost. Pomocí klíčových otázek se zorientujete v přání zákazníka a ujasníte si, co během rozhovoru nikdy neříkat. Naučíte se zvládat náročné situace i to, jak usměrnit projev určitého typu klientů.

 

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefonje určen obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, KAM a projektovým manažerům, kterým není lhostejný výkon firmy.

 

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

  1. Vaše role a vztahy se zákazníky
  2. Telefonní prodejní proces
  3. 3 fáze prodeje po telefonu
  4. 6 pravidel úspěšného prodeje po telefonu
  5. Kdy končí prodej a začíná vyjednávání
  6. Příprava na telefonát a jeho načasování
  7. Pozdrav a představení
  8. Proč lidé kupují
  9. Jak překonat nezájem zákazníka a úspěšně navázat hovor
  10. Zapojte to nejlepší, co je ve vašem hlasu
  11. Umění naslouchat
  12. Umění správně se ptát
  13. Prodej užitku, tj. efektivní argumentace
  14. Jak přistupovat k odmítnutí – metoda otevřených dveří
  15. Jak se vypořádat s námitkami na cenu
  16. Jak rozpoznat nákupní signály a pracovat s nimi
  17. Pozor na klíčová slova – co říkat a co neříkat
  18. Jak vyjednat potřebné podmínky a uzavřít prodej

Jiří Nejedlý

Jiří Nejedlý působí jako interní trenér obchodního týmu Office DEPOT, s.r.o. CZ/SK a zároveň jako profesionální kouč a trenér v oblasti profesního rozvoje. Absolvent PřF UK Jiří Nejedlý disponuje 25 lety praxe v obchodních pozicích českých i mezinárodních firem (výpočetní a kancelářská technika, IT služby, drogistické zboží, luxusní psací potřeby, nábytek, kancelářské potřeby, materiál pro výtvarníky a restaurátory, reklamní předměty, outsourcing služeb). Jeho pracovní náplní bylo vedení a motivace obchodního týmu, péče o stávající klienty, získávání nových klientů, uzavírání objednávek, vyjednávání podmínek smluv, vymáhání pohledávek, prezentace služeb. 14 let působí zároveň jako interní trenér obchodních týmů a liniového a středního managementu společnosti Papirius a Office DEPOT s.r.o, v ČR a SR. Jeho pracovní náplní je zaškolování a rozvojový trénink obchodníků a ASM, individuální koučink v terénu a trénink liniového a středního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn.  Má vlastní trenérskou a koučovací praxi (10 let). Ve všech oblastech využívá nejnovější trendy v oblasti vzdělávání a svoje know-how, vycházející z 25 let zkušeností z českých i mezinárodních obchodních společností.

Také doporučujeme