Cíl semináře
První dojem je důležitý nejen při osobním setkání, ale také při telefonickém rozhovoru. Překonání bariéry, kterou váš komunikační partner staví, není nesplnitelné. I zamítavý postoj nabízí jedinečnou příležitost k prodeji včetně budování reflexů proti nejčastějším námitkám. Přesvědčte zákazníka, že vámi nabízený produkt mu přinese co největší užitek.
Cílem semináře Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon je pochopit a na konkrétních případech si připomenout know-how, které pomáhá řadě prodejců připravit úspěšnou strategii pro případ argumentace po telefonu. Naučíte se také, jak lépe obhájit vlastní cenu i obchodní podmínky.
Díky tomuto kurzu poznáte vyjádřená i skrytá očekávání zákazníka. Ujasníte si pravidla komunikace po telefonu a zjistíte, jak použít veškerý slovní potenciál: důraz, rychlost, rytmus i hlasitost. Pomocí klíčových otázek se zorientujete v přání zákazníka a ujasníte si, co během rozhovoru nikdy neříkat. Naučíte se zvládat náročné situace i to, jak usměrnit projev určitého typu klientů.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefonje určen obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, KAM a projektovým manažerům, kterým není lhostejný výkon firmy.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.