Logo AIVD
Konference

Konference: Jak zvládnout kontroly firem v roce 2017

Trestní odpovědnost firmy / Příprava na jednotlivé kontroly / Jak eliminovat rizika?

Termín: 19. 10. 2016
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Podle aktuálních průzkumů se v roce 2017 ještě zvýší počet kontrol ve firmách. S tím souvisejí i rostoucí obavy vedení společností, zda mají veškerou agendu v pořádku a zda namátková kontrola v jejich firmě proběhne bez důsledků v podobě sankcí a postihů. Aby vás kontrola ze strany inspekce práce či finančního úřadu nepřekvapila a věděli jste, co všechno vás může potkat, zúčastněte se praktické konference, kde se vše potřebné dozvíte pohodlně na jednom místě a ještě získáte cenný bonus!
 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr konference

Konference určená pro zástupce firem všech typů a velikostí nabídne srozumitelný a strukturovaný přehled všech zásadních povinností, které jsou v obchodních společnostech předmětem zájmu kontrolních orgánů nyní a které očekáváme v souvislosti s legislativními změnami v roce 2017.

Ačkoliv mohou mít dílčí odpovědnost za dodržování firemní legislativy ve vaší společnosti vaši podřízení, v případě pochybení ponese následky i management – a speciálně v případě trestní odpovědnosti firem, která od 1. 12. 2016 prochází zásadní novelizací. Proto srdečně zveme všechny vedoucí manažery z různých firemních úseků.

Podzimní setkání jsme pro vás připravili na základě pozitivních ohlasů naší jarní konference. Máte veškerou agendu v pořádku a víte, co se v roce 2017 mění? Co přesně po vás budou při kontrolách chtít, jak se připravit? Přední specialisté poradí, jak nastavit Váš compliance program kvůli prevenci trestní odpovědnosti a jak si počínat, když vás navštíví inspekce práce, daňová kontrola či „přepadovka“ z ÚOHS.

Podrobnosti o programu najdete zde.

Jako bonus získáte speciální checklisty kontrolní dokumentace. Celostátní konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:00. Dostatečný prostor bude pro dotazy účastníků.

Ohlasy aneb spokojení účastníci

Našich odborných konferencí se za poslední 3 roky zúčastnilo již více než 5000 spokojených delegátů z celé České republiky. Napsali nám například

„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce

„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov

„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s.r.o.

„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ s.r.o.

„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt a.s.

„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.

„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno s. r. o.

„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ s.r.o.

Komu je konference určena                                     

  • Zástupcům všech typů obchodních společností                
  • Členům statutárních orgánů a výkonného managementu
    • Jednatelům, členům dozorčích rad a představenstev
    • Ředitelům a vedoucím manažerům
  • Finančním a obchodním ředitelům, hlavním účetním
  • Personalistům
  • Firemním právníkům

Partneři   

Mediálním partnerem konference je odborný dvouměsíčník pro jednatele, členy představenstev, dozorčích rad a top management Statutární zástupce firmy.    

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Program konference 

Vystoupení se zaměří na konkrétní kontroly ve firmě a jejich bezproblémové zvládnutí:

  • Co obnáší zásadní novela trestní odpovědnosti firem od 1. 12. 2016 a jak eliminovat „zatčení“ firmy
  • Co vše obnáší, když k vám přijde na kontrolu inspekce práce
  • Co vše obnáší, když vás navštíví (nejen) neohlášená daňová kontrola
  • Co vše obnáší, když vám přijdou zkontrolovat dodržování povinností v oblasti BOZP
  • Co vše obnáší, když se vaše firma stane objektem kontroly z ÚOOÚ

 

Vystoupí mimo jiné:

  • JUDr. Lukáš Bohuslav, přední odborník na compliance programy, jednatel společnosti Center for Regulatory Compliance Program s bohatými zkušenostmi v oblasti trestní odpovědnosti firem
  • Mgr. Klára Valentová, šéfka pracovněprávního týmu AK Vilímková, Dudák & Partners, specializuje se na ochranu osobních údajů a pracovní a korporátní právo 
  • Mgr. Daniel Vejsada, z AK PRK Partners, v rámci pracovněprávní problematiky se změřuje mj. na kontroly inspektorátů práce ve firmách 
  • Mgr. Ing. Jan Krejsa, odborník na oblast daní z AK Ad Leges, zastupuje klienty při daňových kontrolách, v odvolacím řízení před správcem daně a před soudy

 

Speciální bonus – ke každému vystoupení obdržíte checklist kontrolní dokumentace:

  • Checklist požadavků jednotlivých kontrol aneb ať vám neunikne jediná náležitost
  • Vše připraveno podle nejaktuálnější legislativy
  • Ušetříte čas, energii, nákladné poradenství a hlavně svůj stres a obavy z kontrol
  • Pouze pro účastníky naší konference!

 

Odborníci s dobrou znalostí svěřené problematiky a praxe zdůrazní:

  • Jak být na danou kontrolu co nejlépe vybaveni
  • Co neopomenout při sestavování compliance programu jako prevence trestní odpovědnosti firmy
  • Jakou dokumentaci mít připravenou a v pořádku 
  • Na co si daná kontrola nejvíce potrpí, jak konkrétně probíhá
  • Jak argumentovat v případě záludných dotazů
  • Jak se bránit, pokud se závěry kontroly nesouhlasíte
  • Co si jako vedoucí manažeři musíte obzvláště pohlídat
  • Jaké jsou časté chyby a jaké sankce hrozí 

 

Časový harmonogram

8:00–9:00 registrace účastníků, ranní káva/čaj, sladké pečivo

9:00–11:45 dopolední blok s diskusemi

11:45–12:30 oběd formou bohatého buffetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)

12:30–14:30 polední blok s diskusemi

14:30–14:50 pauza na kávu 

14:50–15:50 odpolední blok s diskusí

15:5016:00 závěrečné slovo

 

(změna programu vyhrazena)

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme