Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi

Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi

Postupy, metody a návody – pracovní listy s interaktivním řešením – online kalkulačky

Cenotvorba a kalkulace představují významné nástroje konkurenceschopnosti vaší společnosti. Mají totiž klíčový vliv na její hospodaření a tržní výkonnost. Díky naší multimediální příručce zvládnete jednu z nejsložitějších oblastí marketingu a financí. Navíc si teorii ověříte na řadě příkladů doplněných o jejich podrobné řešení na privátní webové stránce.

Autor:

3 490 Kč
bez DPH a expedičních nákladů

Popis publikace

Multimediální příručka je složena ze dvou částí:

  1. Tištěná kniha: Komplexní výklad problematiky + pracovní listy
  2. Privátní webová stránka: příklady k vytištění + program na kontrolu příkladů a s jejich detailními výpočty + praktické kalkulačky

Podrobné informace naleznete v obsahu publikace.

Výhody publikace

  • Získáte komplexní pojetí problematiky doplněné praktickými příklady, jejich detailním řešením a užitečnými online kalkulačkami.
  • Moderní grafické zpracování slouží pro maximální přehlednost publikace.
  • Background publikace je postaven na aktuálních informacích a trendech.
  • Pochopíte role různých faktorů na cenu – náklady, konkurence, image, cílová skupina apod.
  • Budete schopni aplikovat správné metody kalkulace v praxi vaší firmy.
  • Díky příkladům získáte dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů.
  • Nastavíte si takové ceny, jež pokryjí náklady, vynesou firmě zisk a budou schůdné ze strany zákazníků a klientů.
  • Budete mít kontrolu nad náklady firmy.

Prohlédněte si ukázkové strany.

Komu je publikace určena

Publikace Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi vhodně poslouží:

  • ředitelům, jednatelům a majitelům firem,
  • finančním a obchodním ředitelům,
  • marketingovým ředitelům,
  • dalším osobám, jež jsou zodpovědné za cenotvorbu a kalkulace cen.

Specifikace

Praktická multimediální příručka Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi zahrnuje tištěnou publikaci (cca 100 stran formátu A5) a privátní webovou stránku s příklady, jejich interaktivním řešením s detailním postupem a online kalkulačkami.

Obsah publikace

  • Cca 160 tiskových stran formátu A5 v šanonu - vysvětlení problematiky, rady, tipy, návody k cenotvorbě a kalkulacím + příklady na zvláštních pracovních listech (možnost je znovu vytisknout z webové stránky)
  • Privátní webová stránka s pracovními listy k vytisknutí, excelovské kalkulačky interaktivní řešení příkladů z pracovních listů

Přehled kapitol tištěné části

1.       CENA A CENOVÁ STRATEGIE

    • Podstata a role ceny
    • Marketingový pohled
    • Psychologický pohled
    • Cena vs. hodnota
    • Metodika tvorby ceny

2.       FIREMNÍ NÁKLADY

    • Teorie nákladů
    • Základy a zásady rozhodování při řízení nákladů
    • Optimalizace nákladů

3.       CENOTVORBA

    • Nákladově orientovaná tvorba cen
    • Hodnotově orientovaná tvorba cen
    • Poptávkově orientovaná tvorba cen
    • Stanovení ceny podle konkurence

4.       KALKULACE VE FIREMNÍ PRAXI

    • Kalkulační systémy firem
    • Východiska kalkulačních postupů
    • Druhy kalkulací

5.       KALKULAČNÍ METODY A POSTUPY

    • Kalkulační vzorce
    • Tradiční kalkulace
    • Moderní metody kalkulací

6.       VYBRANÁ SPECIFIKA TVORBY CEN A KALKULACÍ

    • Časté chyby v praxi firem
    • Specifické situace kalkulací

 

Ing. Dagmar Čámská, Ph.D.

Působí na předních českých veřejných vysokých školách, jako Vysoká škola ekonomická v Praze a České vysoké učení technické.

3 490 Kč
bez DPH a expedičních nákladů

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout