
Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi
Postupy, metody a návody – pracovní listy s interaktivním řešením – online kalkulačky
Cenotvorba a kalkulace představují významné nástroje konkurenceschopnosti vaší společnosti. Mají totiž klíčový vliv na její hospodaření a tržní výkonnost. Díky naší multimediální příručce zvládnete jednu z nejsložitějších oblastí marketingu a financí. Navíc si teorii ověříte na řadě příkladů doplněných o jejich podrobné řešení na privátní webové stránce.
3 490 Kč
bez DPH a expedičních nákladů
Popis publikace
Multimediální příručka je složena ze dvou částí:
- Tištěná kniha: Komplexní výklad problematiky + pracovní listy
- Privátní webová stránka: příklady k vytištění + program na kontrolu příkladů a s jejich detailními výpočty + praktické kalkulačky
Podrobné informace naleznete v obsahu publikace.
Výhody publikace
- Získáte komplexní pojetí problematiky doplněné praktickými příklady, jejich detailním řešením a užitečnými online kalkulačkami.
- Moderní grafické zpracování slouží pro maximální přehlednost publikace.
- Background publikace je postaven na aktuálních informacích a trendech.
- Pochopíte role různých faktorů na cenu – náklady, konkurence, image, cílová skupina apod.
- Budete schopni aplikovat správné metody kalkulace v praxi vaší firmy.
- Díky příkladům získáte dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů.
- Nastavíte si takové ceny, jež pokryjí náklady, vynesou firmě zisk a budou schůdné ze strany zákazníků a klientů.
- Budete mít kontrolu nad náklady firmy.
Prohlédněte si ukázkové strany.
Komu je publikace určena
Publikace Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi vhodně poslouží:
- ředitelům, jednatelům a majitelům firem,
- finančním a obchodním ředitelům,
- marketingovým ředitelům,
- dalším osobám, jež jsou zodpovědné za cenotvorbu a kalkulace cen.
Specifikace
Praktická multimediální příručka Kalkulace a cenotvorba ve firemní praxi zahrnuje tištěnou publikaci (cca 100 stran formátu A5) a privátní webovou stránku s příklady, jejich interaktivním řešením s detailním postupem a online kalkulačkami.
Obsah publikace
- Cca 160 tiskových stran formátu A5 v šanonu - vysvětlení problematiky, rady, tipy, návody k cenotvorbě a kalkulacím + příklady na zvláštních pracovních listech (možnost je znovu vytisknout z webové stránky)
- Privátní webová stránka s pracovními listy k vytisknutí, excelovské kalkulačky a interaktivní řešení příkladů z pracovních listů
Přehled kapitol tištěné části
1. CENA A CENOVÁ STRATEGIE
- Podstata a role ceny
- Marketingový pohled
- Psychologický pohled
- Cena vs. hodnota
- Metodika tvorby ceny
2. FIREMNÍ NÁKLADY
- Teorie nákladů
- Základy a zásady rozhodování při řízení nákladů
- Optimalizace nákladů
3. CENOTVORBA
- Nákladově orientovaná tvorba cen
- Hodnotově orientovaná tvorba cen
- Poptávkově orientovaná tvorba cen
- Stanovení ceny podle konkurence
4. KALKULACE VE FIREMNÍ PRAXI
- Kalkulační systémy firem
- Východiska kalkulačních postupů
- Druhy kalkulací
5. KALKULAČNÍ METODY A POSTUPY
- Kalkulační vzorce
- Tradiční kalkulace
- Moderní metody kalkulací
6. VYBRANÁ SPECIFIKA TVORBY CEN A KALKULACÍ
- Časté chyby v praxi firem
- Specifické situace kalkulací
3 490 Kč
bez DPH a expedičních nákladů