Cíl semináře
Cílem semináře je vybavit manažery malých a středních firem praktickými znalostmi z oblasti práva, legislativy a odpovědnosti, které jsou klíčové pro bezpečné a efektivní řízení firmy. Zároveň nabídne nástroje pro lepší vedení lidí, komunikaci a budování důvěry ve firmě.
Prohlédněte si podrobný program.
Komu je seminář určen
Seminář je určen manažerům malých a středních firem, kteří chtějí být efektivní ve své práci a zároveň poskytnout motivující prostředí pro své podřízené. Je pro všechny, kterým jde o rozvoj a větší rozmach firmy skrze potenciál svých podřízených, a pro ty, kteří si chtějí udržet a zvýšit dlouhodobou konkurenceschopnost na trhu. Tento přístup zároveň vytváří podmínky a atmosféru, která pomáhá udržet kvalitní zaměstnance ve firmě a budovat ji strategičtěji.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.
Program online semináře (10,00-14,00 hod.)
1. část semináře
Základní odpovědnosti statutárního orgánu
– rozsah odpovědnosti, sankce, delegace
Smluvní vztahy a vnitřní dokumenty firmy
– pracovní smlouvy, NDA
– interní směrnice
Vaše časté chyby a jak se jim vyvarovat
2. část semináře
Vedení týmu
Role vedoucího
– Rozvíjení vyváženého stylu vedení
– Jaký zvolit styl vedení
– Pochopení a management skupinového chování
– Praktické vedení
Metody a způsoby řízení a hodnocení pracovního výkonu
Systém odměňování
Kritické a havarijní situace v řízení jednotlivých zaměstnanců/obchodníků a prodejních týmů
– Co dělat v případě poklesu motivace jednotlivce a co dělat v případě poklesu motivace celého týmu – jak zabránit šíření „blbé nálady“
– Jak postupovat v případě „nejlepšího zaměstnance“, který chce odejít
– Co dělat, pokud zjistíme, že podřízený spolupracuje s konkurencí
– Jak se chránit před odlivem zákazníků spolu s odchodem obchodníka ke konkurenci
– Jak zabránit fyzickému přenosu kontaktů, dokumentů, nabídek a dalších dat ke konkurenci při odchodu obchodníka z firmy