Logo AIVD
Konference

Odborné setkání: SMLOUVY 2018 – registr, změny smluv, elektronizace

Jak uzavřít, zveřejnit, změnit a ukončit smlouvu podle pravidel

Termín: 30. 11. 2017
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Srdečně vás zveme k účasti na odborném setkání, jehož ústředním tématem jsou SMLOUVY ve veřejné správě. Pozvali jsme fundované odborníky, jejichž školení jsou opakovaně hodnocena jako nejlepší, aby zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst všech velikostí přehledně a na jednom místě vysvětlili, v čem nejčastěji chybují a tápou – od registru smluv před změny smluv po elektronizaci veřejného zadávání.

4 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr odborného setkání

Dlouhodobě sledujeme, co veřejnou sféru nejvíc trápí, a víme proto, že problematika smluv je v tomto ohledu na předním místě. Zpravidla nám pokládáte otázky:

  • Jak může Vaše smlouvy ohrozit registr smluv a co změnila jeho čerstvá novelizace? Jak se vyhnout neplatnosti smlouvy? Jak eliminovat sankce?
  • Jak bez pochybení řešit změnu smlouvy na plnění veřejné zakázky, stěžejní část regulace? V čem tkví restriktivní přístup? Jak je to s (ne)podstatnými změnami?
  • Jaká jsou hlavní úskalí ukončení závazku ze smlouvy na veřejnou zakázku a jak postupovat správně?
  • Jak mění elektronizace VZ, již brzy povinná pro všechny zadavatele, problematiku uzavírání smluv?

Proto jsme vyzvali renomované odborníky, aby vám tyto ožehavé dotazy zodpověděli a byli připraveni reagovat také na další otázky týkající se smluvní agendy, kterou ve své náročné práci musíte řešit – a to vždy správně a bez pochybení. Těší se na vás oblíbení Štěpán Štarha, Vlastimil Fidler či Markéta Adámková.

Komu je akce určena                                     

Odborné setkání je určeno zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst. Především pak těm pracovníkům, kteří mají ve svých organizacích a obcích či městech na starost veřejné zakázky a registr smluv.

Další informace

Každý účastník odborného setkání obdrží CERTIFIKÁT. V ceně vstupného jsou také podkladové materiály, občerstvení a oběd. Obchodní podmínky naleznete zde.

Odborné setkání začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je v 15 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy a také sdílet své zkušenosti.

 

Program dne

8:30–9:00 Registrace účastníků

9:00–9:05 Zahájení odborného setkání

9:0510:20 Mgr. Markéta Adámková, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR: Jak (z)mění elektronizace VZ postup v zadávacím řízení a především pak problematiku uzavírání smluv? aneb Elektronizace veřejného zadávání: povinnosti, úskalí + co vás čeká

10:2011:50 Mgr. Bc. Štěpán Štarha, Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners: Registr smluv – aktuální problémy, časté chyby při zvěřejňování, změny po první novelizaci, rizika a sankce, nová judikatura, ověřená doporučení

11:5012:40 Oběd formou bufetu v hotelové restauraci

12:4015:00 JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR: Změny závazků ze smlouvy na veřejnou zakázku po novém zákoně bez pochybení; Ukončení závazků ze smlouvy na veřejnou zakázku správně a bez nejistot

15:00 Závěrečné slovo

(změna programu vyhrazena)

Mgr. Bc. Štěpán Štarha

Štěpán Štarha je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel & Partners. Je také spoluautorem soukromoprávní části metodiky Ministerstva vnitra a komentáře k zákonu o registru smluv. V rámci advokátní kanceláře se specializuje na oblast smluvního práva, práva duševního vlastnictví, práva informačních systémů a telekomunikací a na mezinárodní právo soukromé.  

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorem veřejnozakázkové legislativy, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek účinného od 1. 10. 2016. Jako metodik veřejných zakázek se věnuje otázkám výkladu a aplikace zákona a přednáškové činnosti. Patří k našim nejoblíbenějším lektorům.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme