Záměr odborného setkání
Letošní rok je bohatý na legislativní změny s dopadem na zadávací řízení. Jen co se zadavatelé a účastníci zadávacích řízení vzpamatovali z účinnosti nařízení GDPR, čeká je příprava na další důležitou změnu: povinnou elektronickou komunikaci v zadávacím řízení od 18. října 2018.
Datum 18. 10. 2018 je závazné, chybí jakékoli přechodné období a povinnost elektronické komunikace postihne ze dne na den i běžící zadávací řízení. Ať se jako zadavatelé či účastníci ZŘ neocitnete paralyzováni, zveme Vás na již XIV. odborné setkání pod hlavičkou Veřejných zakázek v praxi, kde zazní rady i varování pro vaši praxi. Vyplatí se situaci nepodcenit. Přáli bychom si, aby odborné setkání bylo pro vás užitečným souhrnem důležitých informací v ten pravý čas.
Na základě pozitivních ohlasů a velké spokojenosti účastníků s předchozími odbornými setkáními jsme pro vás připravili podobnou akci s odborníky, díky níž budete včas zorientováni a budete moci položit své dotazy renomovaným specialistům s náležitým know-how. Těší se na vás Vlastimil Fidler, Markéta Adámková, Ondřej Ječný, Lenka Matochová a zástupci SOVZ. Naším cílem není nutně pouze přehled změn, ale naopak poskytnutí podrobnějších informací k jednotlivých tématům s konkrétními radami a doporučeními pro praxi zadavatelů/účastníků zadávacích řízení.
+ BONUS: Aktuální záznam webináře Dopad GDPR na zadávací řízení v hodnotě 2490 Kč zdarma!
Komu je akce určena
Odborné setkání je určeno zadavatelům veřejných zakázek, zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst. Důležité bude z druhé strany odborné setkání také pro dodavatele-účastníky zadávacích řízení, a konečně pro odbornou veřejnost.
Další informace
Každý účastník odborného setkání obdrží CERTIFIKÁT. V ceně vstupného jsou podkladové materiály, občerstvení a oběd.