Logo AIVD
Konference

Povinná elektronická komunikace v ZŘ od 18. 10. 2018 v praxi

XIV. odborné setkání pod hlavičkou Veřejných zakázek v praxi

Termín: 26. 9. 2018
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Povinná elektronická komunikace v ZŘ od 18. 10. 2018 v praxi

Srdečně vás zveme k účasti na odborném setkání, jehož ústředním tématem je tentokrát povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení. Přijďte se od oblíbených a erudovaných školitelů-odborníků dozvědět, na co si dát pozor. 18. října 2018 postihne „elektronizace“ veškerá, i probíhající řízení.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr odborného setkání

Letošní rok je bohatý na legislativní změny s dopadem na zadávací řízení. Jen co se zadavatelé a účastníci zadávacích řízení vzpamatovali z účinnosti nařízení GDPR, čeká je příprava na další důležitou změnu: povinnou elektronickou komunikaci v zadávacím řízení od 18. října 2018.

Datum 18. 10. 2018 je závazné, chybí jakékoli přechodné období a povinnost elektronické komunikace postihne ze dne na den i běžící zadávací řízení. Ať se jako zadavatelé či účastníci ZŘ neocitnete paralyzováni, zveme Vás na již XIV. odborné setkání pod hlavičkou Veřejných zakázek v praxi, kde zazní rady i varování pro vaši praxi. Vyplatí se situaci nepodcenit. Přáli bychom si, aby odborné setkání bylo pro vás užitečným souhrnem důležitých informací v ten pravý čas.

Na základě pozitivních ohlasů a velké spokojenosti účastníků s předchozími odbornými setkáními jsme pro vás připravili podobnou akci s odborníky, díky níž budete včas zorientováni a budete moci položit své dotazy renomovaným specialistům s náležitým know-how. Těší se na vás Vlastimil Fidler, Markéta Adámková, Ondřej Ječný, Lenka Matochová a zástupci SOVZ. Naším cílem není nutně pouze přehled změn, ale naopak poskytnutí podrobnějších informací k jednotlivých tématům s konkrétními radami a doporučeními pro praxi zadavatelů/účastníků zadávacích řízení.

+ BONUS: Aktuální záznam webináře Dopad GDPR na zadávací řízení v hodnotě 2490 Kč zdarma!

Komu je akce určena                                     

Odborné setkání je určeno zadavatelům veřejných zakázek, zástupcům organizací veřejného sektoru a obcí a měst. Důležité bude z druhé strany odborné setkání také pro dodavatele-účastníky zadávacích řízení, a konečně pro odbornou veřejnost.

Další informace

Každý účastník odborného setkání obdrží CERTIFIKÁT. V ceně vstupného jsou podkladové materiály, občerstvení a oběd.

Odborné setkání začíná v 9 hodin (registrace od 8:30), předpokládané ukončení programu je v cca 15:30 hodin (dle rozsahu diskuse).

Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy a také sdílet své zkušenosti.

 

V rámci programu se vám budou věnovat:

 

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler, ředitel odboru práva VZ a koncesí MMR ČR, nastíní klíčová úskalí přechodu na elektronickou komunikaci od 18. 10. 2018.

Naváže Mgr. Markéta Adámková, vedoucí legislativního oddělení odboru práva VZ a koncesí MMR ČR, jež přinese doporučení, jak zvládnout hladký přechod.

Zástupci projektu „Podpora rozvoje a implementace sociálně odpovědného veřejného zadávání“ přinesou inspiraci pro (nejen elektronickou) zadávací praxi.

Ing. Ondřej Ječný, vedoucí oddělení centrálního nákupu z MV ČR, se zaměří na certifikované elektronické nástroje, jejich možnosti a (ne)výhody.

JUDr. Lenka Matochová, právnička Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR ČR, se zaměří na podepisování zadavatele a dodavatele v ZŘ po 18. 10. 2018.

 

Těšíme se na vás!

JUDr. Lenka Matochová

Je právničkou Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Právu zadávání veřejných zakázek se nejprve věnovala ve státní správě a v advokacii, nyní působí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorkou zákona o zadávání veřejných zakázek.

Ing. Ondřej Ječný

Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky. Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje. Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje. meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/  

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorem veřejnozakázkové legislativy, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek účinného od 1. 10. 2016. Jako metodik veřejných zakázek se věnuje otázkám výkladu a aplikace zákona a přednáškové činnosti. Patří k našim nejoblíbenějším lektorům.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme