Logo AIVD
Seminář

Seminář: Reklama na internetu

Sklik, Adwords, Pay Per Click kampaně, bannerová reklama, katalogové zápisy – aneb jak online reklamu připravit, zadat a hodnotit

Termín: 24. 11. 2010

Ovládnutí e-Marketingu je dnes pro většinu firem nutností. Každého obchodníka zajímá, jak prodat nebo zviditelnit vlastní výrobky nebo služby. Jednou z možností, jak toho na internetu dosáhnout, je placená reklama – Pay Per Click,  bannerová reklama nebo firemní zápisy v katalozích.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Potřebujete vědět jak úspěšně založit PPC kampaně v systémech Google Adwords, Sklik  nebo Facebook? Zajímá Vás do jakého internetového katalogu zapsat Vaší společnost? Chcete si zadat bannerovou reklamu? Nebo váháte, jaká forma online reklamy je pro váš typ podnikání nejefektivnější a rádi byste srovnali jejich přínos?

Hlavním cílem tohoto semináře je naučit Vás tvořit kampaně na správných základech. Dozvíte se, jak správou svých kampaní můžete ovlivnit jejich výkon a znásobit návratnost vložených prostředků. Dále také jak vybrat vhodná klíčová slova a napsat poutavé texty inzerátů (copywriting). Ukážeme si, co jsou konverze a jaké jsou možnosti sledování návratnosti investic. Na semináři se detailně seznámíte s PPC reklamou, která v současnosti patří mezi nejefektivnější formy reklamy na českém internetu. V neposlední řadě se zaměříme na praktické ukázky správy PPC účtů.

V oblasti internetových katalogů Vám poradíme, kde Vaší společnost zapsat a jak získat největší účinnost zápisů. Zaměříme se na největší české internetové katalogy společnosti Seznam.cz a Centrum.cz. Představíme si i možnosti, kdy a jak použít bannerovou reklamu pro vaši společnost.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Reklama na internetu je určen marketingovým pracovníkům, obchodníkům, správcům eshopů, majitelům firem a všem dalším, kteří se chtějí vzdělat v možnostech, které dnes nabízí online reklama na internetu. Seminář je vhodný pro začátečníky a středně pokročilé.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

 

PPC

  • Základní pojmy a termíny
  • Jak funguje PPC reklama
  • Hlavní PPC systémy
  • Založení a správa PPC účtu

      ° Optimalizace kampaní

      ° Strukturování kampaní

      ° Práce s klíčovými slovy

      ° Psaní textů inzerátů

  • Případová studie a shrnutí

 

FIREMNÍ ZÁPISY

  • Základní pojmy a termíny
  • Jaká je výhoda firemního zápisu
  • Proč budovat zpětné odkazy
  • Jak funguje Seznam.cz katalog Firem
  • Katalog Najisto.cz a Trade.cz

 

BANNEROVÁ REKLAMA

  • Základní pojmy a termíny
  • Kde bannery najít a kolik stojí
  • Kdy bannery využívat a jaký je jejich přínos

 

Diskuse

Ing. Vladimír Vaněk

Vladimír Vaněk pracuje na pozici obchodního ředitele ve firmě Poski.com. Kromě obchodní činnosti u klientů, kde získává postřehy z terénu, je jeho specializací internetová reklama a poradenství v on-line problematice. V poradenství využívá svoje několikaleté zkušenosti ze společnosti Seznam.cz, na který se na semináři podrobněji zaměří.

Mgr. Jana Muroňová

Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com. Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.