Cíl semináře:
Potřebujete vědět jak úspěšně založit PPC kampaně v systémech Google Adwords, Sklik nebo Facebook? Zajímá Vás do jakého internetového katalogu zapsat Vaší společnost? Chcete si zadat bannerovou reklamu? Nebo váháte, jaká forma online reklamy je pro váš typ podnikání nejefektivnější a rádi byste srovnali jejich přínos?
Hlavním cílem tohoto semináře je naučit Vás tvořit kampaně na správných základech. Dozvíte se, jak správou svých kampaní můžete ovlivnit jejich výkon a znásobit návratnost vložených prostředků. Dále také jak vybrat vhodná klíčová slova a napsat poutavé texty inzerátů (copywriting). Ukážeme si, co jsou konverze a jaké jsou možnosti sledování návratnosti investic. Na semináři se detailně seznámíte s PPC reklamou, která v současnosti patří mezi nejefektivnější formy reklamy na českém internetu. V neposlední řadě se zaměříme na praktické ukázky správy PPC účtů.
V oblasti internetových katalogů Vám poradíme, kde Vaší společnost zapsat a jak získat největší účinnost zápisů. Zaměříme se na největší české internetové katalogy společnosti Seznam.cz a Centrum.cz. Představíme si i možnosti, kdy a jak použít bannerovou reklamu pro vaši společnost.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Reklama na internetu je určen marketingovým pracovníkům, obchodníkům, správcům eshopů, majitelům firem a všem dalším, kteří se chtějí vzdělat v možnostech, které dnes nabízí online reklama na internetu. Seminář je vhodný pro začátečníky a středně pokročilé.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.