Logo AIVD
Seminář

Seminář: Administrace VZMR vlastními silami v roce 2021

Kompletní agenda veřejných zakázek malého rozsahu krok za krokem

Termín: 24. 9. 2020
Místo konání: Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Seminář: Administrace VZMR vlastními silami v roce 2021

Zákon o zadávání veřejných zakázek podrobně nereguluje způsob výběru dodavatele prostřednictvím veřejné zakázky malého rozsahu. K tomu všemu v běžné praxi zakořenilo mnoho polopravd a zadavatelé tak bývají nejistí, zda neporušují pravidla. Chcete konečně zadávat bez stresu a vědět jako první, jak ovlivní novela ZZVZ od 1. 1. 2021 administraci VZMR? Exkluzivní školení Mgr. Markéty Adámkové z MMR ČR vám poskytne spolehlivé návody, jak zvládnout VZMR bez obav a častých chyb v celém roce 2021.

5 690 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl semináře

Cílem semináře je podrobně seznámit účastníky z řad zadavatelů s pravidly pro zadávání VZMR podle zákona o zadávání veřejných zakázek na rok 2021. Podrobně se budeme zabývat nejen vhodnými procesními postupy, ale také podmínkami zadání a plnění veřejné zakázky. Účastníci se přímo od spoluautorky zákona o zadávání veřejných zakázek dozví, jakým způsobem mají nastavit zadávací podmínky, aby obdrželi srovnatelné nabídky. Nastíníme, kdy je vhodné využít zadání veřejné zakázky formou přímého zadání a kdy je naopak vhodnější uzavřená či otevřená výzva.

V průběhu školení budou také posluchači upozorněni na novelu zákona o zadávání veřejných zakázek s předpokládanou účinností od 1. 1. 2021 a jejími předpokládanými dopady na administraci VZMR. Seminář účastníkům zároveň poskytne příklady dobré a špatné praxe, stejně tak jako na závěry orgánů dohledů. Po absolvování semináře by tak měli být účastníci schopni zvolit vhodný postup pro zadání veřejné zakázky malého rozsahu vlastními silami a vyvarovat se pochybení při přípravě výběrového řízení a v jeho průběhu.

V běžné praxi se zakořenilo mnoho polopravd a zaručeně osvědčených postupů, které však v konečném důsledku zbytečně komplikují zadavatelům život – zjistěte, jak opravdu postupovat správně! Celý den bude dostatečný prostor pro vaše dotazy z praxe.

Prohlédněte si detailní program.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem pracovníkům na straně zadavatele, kteří zajišťují administraci veřejných zakázek malého rozsahu.

Další informace

Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete využít také přímého přenosu.

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je také občerstvení v průběhu kurzu, elektronické podklady a teplý oběd.

Program celodenního semináře (9,0015,00 hod.)

  • Koncepce veřejných zakázek malého rozsahu:

    • právní úprava v zákoně o veřejných zakázkách a problémy z praxe

    • novela zákona o zadávání veřejných zakázek od 1. 1. 2021 a související dopady na zadávání VZMR

    • důležité odkazy a metodické dokumenty

  • Nový manuál pro veřejné zakázky malého rozsahu

  • Revize důležitých pojmů – předmět VZ, předpokládaná hodnota, finanční limity, lhůty a další

  • Zásady, které musí být při zadávání vždy dodrženy

  • Možné postupy s podrobnými návody (včetně nastavení zadávacích podmínek)

    • Přímé zadání

    • Uzavřená výzva

    • Otevřená výzva

  • Nastavení interních procesů, výběr nejvhodnější nabídky, hodnocení, kvalifikace a další

  • Elektronické zadávání VZMR

  • Metodický pokyn pro zadávání zakázek mimo režim zákona 2014-2020

  • Povinnost uveřejnit smlouvu (kdy, kde a co má být uveřejněno) a možnosti její změny

  • Prostor pro konkrétní dotazy a diskusi po celý den

Mgr. Markéta Adámková

Je vedoucí legislativního oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Zasedací místnost v 6. patře Nakladatelství FORUM. Nakladatelství FORUM sídlí v budově SBD Praha. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Mapa

Také doporučujeme