Cíl semináře
Zajištění provozu budov a podpůrných činností firmy vyvolává vždy otázku, zda to zvládnout vlastními kapacitami (In-house) nebo externím poskytovatelem (outsourcing). V praxi často bývá hlavním parametrem cena, ale ne vždy je to nejvhodnější kritérium! Důraz by měl být kladen na kvalitu – v rámci semináře se proto zaměříme na její hodnocení a srovnání výkonnosti jednotlivých činností s jinými subjekty.
V rámci outsourcingu je nezbytné kvalitní smluvní zajištění. Detailně proto probereme základní principy a komunikace mezi poskytovatelem a klientem i kroky vlastní implementace Facility managementu.
Optimalizace nákladů životního cyklu budov úzce souvisí s konstrukčním řešením objektu a použitých technologií, ale také s preventivní údržbou a plánovanou obnovou konstrukčních prvků a TZB, na které se v rámci semináře rovněž zaměříme.
Více informací naleznete v obsahu semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen pro správce a majitele nemovitostí, facility managery či osoby na pozici údržby objetu, a to v soukromém i veřejném sektoru.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.