Cíl semináře:
Na semináři Čína jako jedinečná exportní příležitost se naučíme, jak prověřit vašeho čínského partnera. Nahlédneme do silných a slabých stránek čínské ekonomiky, jejích příležitostí a hrozeb, které z toho pro vaše podnikání plynou. Pochopíte, proč se Číňané často chovají zdánlivě nepochopitelně a jak jejich jednání vlastně rozumět.
Dozvíte se 3 tipy, jak si i bez korupce získat čínské obchodní partnery. Zlepšíte své schopnosti s Číňany vyjednávat a dozvíte se, kdo to byl Sun Tzu a proč se jeho vyjednávací triky dodnes učí na všech čínských MBA. Poučíme vás též, jak v Číně stolovat u obchodního jednání (zda je opravdu potřeba kuřecí pařát spolknout) a jak zvládat i další záludnosti čínské obchodní a společenské etikety.
Řekneme si základní tipy, jak do Číny vyvézt zboží, jak založit v Číně společnost či na co Číňané rádi slyší, když se jim nabízíte jako obchodní partner nebo když jim nabízíte své zboží. Poradíme vám rovněž, jak nejlépe vaše spolupracovníky či agenty v Číně řídit, vést a motivovat.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Čína jako jedinečná exportní příležitost je určen pro majitele či ředitele firem a pro odborné pracovníky exportních oddělení. Seminář využijí zejména obchodní a marketingoví ředitelé, kteří se chtějí zorientovat ve specifikách obchodování s čínskými partnery a chtějí učinit první kroky v tomto náročném teritoriu.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. S obchodními podmínkami se můžete seznámit pod tímto odkazem zde.