Logo AIVD
Seminář

Seminář: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Zvládněte náročné situace a konflikty (nejen) na pracovišti

Termín: 27. 4. 2017
Místo konání: Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Stresují vás setkání s nepříjemnými klienty? Vytáčejí vás kolegové či podřízení? Máte pocit, že na vás útočí, využívají vás – ale vy se nedokážete bránit? Naučte se zvládat konflikty a prosadit svůj názor. Suchá teorie vám nepomůže, náš interaktivní seminář se zkušenou koučkou ano!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl školení

Cílem semináře je naučit účastníky rozeznat asertivitu od agresivity, naučit se, jak konflikty ovlivňují člověka, jak je zvládat, jak se chovat asertivně a řešit náročné situace. Účastníci si rozšíří informace o vzniku, působení a důsledcích konfliktu. Seznámíte se s formami a způsoby, jak konflikty řešit a předcházet jim.

Na semináři se naučíte jak zvládat kritiku či problémovou komunikaci. Nepříjemní a nespokojení zákazníci již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace. V rámci semináře vám přiblížíme problematiku konflikt managementu a budete sami identifikovat svůj styl zacházení s konfliktem. Osvojíte si tvůrčí a konstruktivní postoje k řešení neshod mezi lidmi.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Školení je určeno všem zaměstnancům všech úrovní, jejichž práce vyžaduje společenskou obratnost a bezprostřední komunikaci. Těm, kteří jsou vystaveni psychické zátěži v práci a musí být schopni prosazovat své názory a působit na jiných nekonfliktní cestou.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)

 

Konflikty na pracovišti:

  • Metody, jak jim předcházet
  • Způsoby, jak je řešit
  • Komunikační zlozvyky a jak je eliminovat

 

Kritika v praxi:

  • Jak na ni reagovat
  • Jak ji příjímat
  • Jak konstruktivně kritizovat

 

Asertivita v praxi:

  • Co konkrétně obnáší
  • Asertivní lidská práva a formy chování

Asertivní komunikační techniky a efektivní komunikace:

  • Konkrétní rady a návody
  • Modelové situace a praktické ukázky

 

Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Mapa

Také doporučujeme