Logo AIVD
Seminář

Seminář: Elektronická spisová služba

Novela právní úpravy elektronické fakturace a správná archivace elektronických originálů dokumentů

Termín: 24. 5. 2012

Seminář: Elektronická spisová služba

V době elektronizace vnitřních procesů a rozvoje e-governmentu se lze snadno dopustit řady chybných rozhodnutí a nakládat s elektronickými dokumenty, které mylně považujeme za originály. Seznamte se podrobně s tím, jaké požadavky je třeba klást na archivaci a vnitřní procesy, aby nedocházelo k důkazní nouzi v případě sporů nebo při kontrole finančního úřadu. 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Cílem semináře je seznámit účastníky s tím, jak nastavit interní procesy při nakládání a uchovávání elektronické dokumentace, aby splňovaly náležitosti stanovené právními předpisy. Problematika se nedotýká pouze archivačních lhůt, ale také ochrany osobních údajů a elektronické fakturace, zacházení s dokumenty z datových schránek a důsledků porušení zákonné úpravy.

Například faktura zaslaná e-mailem ve formátu .pdf není elektronickou fakturou a není daňovým dokladem. V budoucnu lze očekávat povinné zavedení elektronické fakturace. Seminář objasní současné požadavky na elektronickou dokumentaci a jejich očekávaný vývoj, důkladně seznámí účastníky s připravovanou novelou právní úpravy elektronické fakturace, která má být účinná od roku 2013.

Probereme také to, jaké vlastnosti musíme vyžadovat u softwaru určeného pro vedení elektronické dokumentace a její archivaci, abychom dokumentaci stále mohli považovat za originál až do uplynutí archivačních lhůt.

Klikněte zde pro detailní Program semináře. 

Komu je seminář určen:

Seminář Elektronická spisová služba je určen pro veřejný i privátní sektor, pro interní právníky, pracovníky finančních a obchodních oddělení, pracovníky vytvářející interní procesy nebo zpracovávající smluvní agendy, ale i vrcholový management odpovědný za vedení dokumentace.

DALŠÍ INFORMACE:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.):

1.    Nároky na nakládání s elektronickými originály dokumentů

2.    Vedení smluvní agendy elektronicky

3.    Elektronická smluvní agenda ve vnitřních předpisech

4.    Elektronická fakturace a novela právní úpravy

5.    Ochrana osobních údajů, jejich ukládání a archivace

6.    Ochrana osobních údajů ve vnitřních předpisech

7.    Důsledky nedodržení zákonné úpravy

8.    Některá doporučení pro nastavení interních procesů a výběr software

Mgr. Barbora Gaveau, LL.M.

Barbora Gaveau působí již od roku 1998 v advokátní kanceláři Central European Advisory Group. Právní vzdělání získala na právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na Queen Mary University v Londýně. Ve své praxi se zaměřuje mimo jiné na oblast práva informačních technologií a elektronických komunikací (právo ICT). Účastnila se například i připomínkování zákona o datových schránkách.