Logo AIVD
Seminář

Seminář: GDPR v marketingu

Jaké změny přináší GDPR do marketingové a obchodní činnosti?

Termín: 10. 1. 2018
Místo konání: Hotel Troja

EU přináší nová pravidla pro ochranu osobních údajů, která se budou bez výjimky týkat všech firem i organizací ve všech členských státech. Nová pravidla zpřísňují nakládání s osobními údaji a hlavně zvyšují sankce až do výše 500 milionů Kč! I v marketingové a obchodní činnosti vás čeká řada změn, ať už u získávání souhlasů nebo při práci s marketingovou databází. Přijďte na praktický půldenní seminář a postupujte v souladu s GDPR.

4 390 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Cílem semináře GDPR v marketingu je pomoci všem firmám  v přípravě na revoluci v ochraně osobních údajů. Právě teď je nejvyšší čas na praktickou implementaci všech změn, protože při nesplnění povinností hrozí obrovské sankce. Právě marketingu se nové nařízení EU dotkne nejvíc: změny při práci s databází, nové získávání souhlasů, právo na zapomenutí a další nové povinnosti musíte zavést do své praxe, pokud se chcete vyhnout pokutě.

    Klikněte zde pro detailní program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář GDPR v marketingu je určen marketingovým specialistům, obchodním ředitelům, databázovým specialistům, firemním právníkům i majitelům a ředitelům firem,  stejně jako všem, kteří zpracovávají osobní údaje.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

    PROGRAM PŮLDENNÍHO SEMINÁŘE (9,00–13,00 hod.)

    Obsah

    • praktický pohled na GDPR v souvislosti s marketingem
    • legální získávání souhlasu se zpracováním osobních údajů
    • kontrola stávajících marketingových databází
    • právo na zapomenutí
    • transparentnost zpracování osobních údajů
    • povinnosti vůči ÚOOÚ
    • praktické tipy, jak se připravit v marketingu na GDPR

     

    Mgr. Marie Šebelová

    Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů. Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa